اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951021218166119

فهرستی از عجیب‌ترین گجت‌های بازار

کد: 13951021218166119

https://goo.gl/UgJRrQ

، تهران , (اخبار رسمی): ظاهرا ترس عقب ماندن از قافله باعث شده تا شرکت‌ها، ایده‌های خلاق و‌گاه عجیبی را در محصولات جدید خود پیاده‌سازی کنند.

فهرستی از عجیب‌ترین گجت‌های بازار!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت «آی‌اوتی‌تی iott»، در نمایشگاه CES امسال، برس هوشمندی رونمایی شده بود که عادت شانه‌زدن و سلامت موها را بررسی می‌کرد یا در نمونه‌ای دیگر اغلب محصولات جدید برندهای شاخصی چون LG به اینترنت متصل شده‌اند؛ ظاهراً اینترنت اشیا زودتر ازآنچه فکرش را می‌کردیم محقق شده است.

بر اساس این خبر، اگر کمی دقیق‌تر به فهرست بلندبالای گجت‌های هوشمندی که هرروز به بازار عرضه می‌شوند متمرکز شویم، ظاهرا ترس عقب ماندن از قافله باعث شده تا شرکت‌ها، ایده‌های خلاق و گاه عجیبی را پیاده‌سازی کنند.

در ادامه فهرستی داریم از چند گجت عجیب:

با سطل زباله خانه در ارتباط باشیم!

اولین آیتم از فهرست گجت‌های عجیب، یک سطل زباله هوشمند است. پیش‌ازاین در مورد سطل‌های زباله هوشمند در شهرها صحبت شد و دیدیم استفاده از آن‌ها چطور می‌تواند هزینه‌های شهری را کاهش دهد.

حالا اینجا یک سطل زباله خانگی هوشمند وجود دارد که از طریق یک اپلیکیشن با ما در ارتباط است، محفظه این سطل به بخش‌های مجزایی تقسیم‌شده تا جداسازی ضایعات و فرآیند بازیافت تسهیل شود البته در میان محفظه‌ها هوا جریان دارد تا از فساد جلوگیری شود اما آنچه این محصول را متمایز می‌سازد صفحه لمسی روی سطل و قابلیت اتصال آن به اپلیکیشن گوشی است.
زباله مدت زیادی است که در سطل مانده، کیسه‌زباله تمام‌شده، زباله‌ها بوگرفته‌اند یا خیلی وقت است کسی سراغ سطل نرفته، تمام این‌ها را این سطل هوشمند به شما می‌گوید.

با یک توستر هوشمند به دوستان خود پیام بفرستید!

 به لطف «جمع‌سپاری» گجت‌های تازه‌، وارد بازار می‌شوند یا این حجم زیاد گجت‌ها و ایده‌های تازه است که جمع‌سپاری را تا این اندازه رایج و محبوب کرده است. یکی از گجت‌های عجیبی که مدتی است در سایت‌های جمع‌سپاری در حال جذب سرمایه است، توستر هوشمندی است به نام «توستروید» هرچه در موبایل بنویسید یا بکشید، این توستر روی نان چاپ می‌کند.

داستان زمانی جالب می‌شود که می‌فهمیم با این دستگاه می‌توان پیام هم ارسال کرد؛ اگر روزی هوس کردید چنین وسیله‌ای را برای آشپزخانه خود خریداری کنید یا اگر دوست عجیبی مانند خودتان داشتید که او هم این وسیله را خریداری کرده می‌توان برای هم پیام نونی بفرستید.

شاید فکر کنید بعید است توجه کسی به این وسیله جلب شود اما اشتباه می‌کنید زیرا تا امروز ۲۰۰۰ نفر این محصول را پیش‌خرید کرده‌اند.

جاتخم‌مرغی هوشمند

این جاتخم‌مرغی به شما می‌گوید که چند تخم‌مرغ در یخچال باقی‌مانده است؛ ظاهرا در دوران مدرن، باز کردن درب یخچال و چک‌کردن اینکه چه چیزهایی باقی‌مانده و چه چیزهایی تمام‌شده کار دشواری است، متأسفانه این ایده خلاقانه در آمازون خیلی مورد استقبال قرار نگرفته و  هنوز دنیا به ارزش‌های نهفته یک جاتخم‌مرغی هوشمند پی نبرده است.

آینه هوشمند Griffin

ایده آینه‌های هوشمند، جذاب است و طرفداران خود را دارد. اما از یک آینه هوشمند چه انتظاری باید داشت، واقعا نباید فرقی میان امکانات آینه، گوشی موبایل، ترموستات و … باشد تا کی قرار است تمام وسایل خانه، ساعت و دمای هوا را اعلام کنند و نام هوشمند بگیرند.
و در نهایت این وسیله ۱۰۰۰ دلاری را به آن‌هایی توصیه می‌کنیم که نمی‌دانند با پولشان چه کنند.

مقالات بیشتر در iott.ir مرجع اینترنت اشیا در ایران

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی‌اوتی‌تی iott

آی‌اوتی‌تی(iott.ir) جامع‌ترین مرجع اینترنت اشیاء در ایران،دریچه‌ای است رو به دنیای فناوری‌های نوین. آی‌اوتی‌تی بر آن است تا دانش و تکنولوژی روز را با مخاطب سهیم شده و سهمی در رشد و توسعه آن داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]