اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218196450

ششمین گردهمایی سالانه چارگون برگزار شد

عرضه 10 محصول جدید به مشتریان

کد: 13951022218196450

https://goo.gl/kXzrCj

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون با حضور مدیران و کارشناسان بیش از ۱۳۰۰ سازمان مشتری در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

گزارشی تفصیلی از ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چارگون، فرزاد رحمانی مدیر عامل چارگون با اشاره به انتخاب شعار «کیفیت زندگی سازمانی» برای این گردهمایی گفت: همانطور که افزایش کیفیت زندگی فردی، بزرگترین دغدغه جوامع بین‌المللی است افزایش کیفیت زندگی سازمانی در کسب و کارهای گوناگون نیز نیازمند ارتقا و بهبود است که مهمترین ابزار تاثیرگذار در این کیفیت، فناوری و تکنولوژی است.

وی ادامه داد: نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که ۸۰درصد مردم اروپا امروز بدون درنظرگرفتن وضعیت اینترنت و یا فناوری، ‌مقاصد سفرهای خود را انتخاب نمی‌کنند. این امر نشان می‌دهد فناوری روز‌به‌روز نقش پررنگ‌تری در زندگی مردم ایفا می‌کند.
رحمانی خاطرنشان کرد: در ایران نیز افزایش تراکنش‌های اینترنتی نشان می‌دهد در پایان سال ۹۴ گردش مالی این تراکنش‌ها با حدود ۳۳ برابر رشد به مجموع ۶۱ هزار میلیارد تومان رسیده است. این روندهای رو به رشد به‌ گونه‌ای است که آمارها نشان می‌دهد در سال ۹۴۴ تراکنش‌های اینترنتی و الکترونیکی در مجموع ارزشی بالغ بر ۱۱۸ میلیارد تومان داشته است در حالیکه کل بودجه عمومی کشور رقمی معادل ۲۱۹ میلیارد تومان بوده است.
وی افزود: این شرکت با انواع محصولات خود در مجموعه نرم‌افزاری، تاثیری مناسب در ارتقای کیفیت زندگی سازمانی مشتریان خود داشته‌ایم به‌طوریکه ثبت روزانه بیش از ۱۲ هزار نامه فقط در یکی از سازمان‌های مشتری که کمتر از دوسال است که از اتوماسیون اداری دیدگاه استفاده می‌کند، نشانه‌ای از این تاثیرگذاری است.
رحمانی با بیان اینکه در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان خود ۱۰ دستاورد بزرگ را به مشتریانش عرضه می‌کند، گفت: علاوه بر معرفی نرم‌افزارهای جدید، درباره تکامل بیشتر مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، ارتقای امنیت، افزایش یکپارچگی و توسعه برخی از نرم‌افزارهای آن، این شرکت برنامه‌ریزی‌های مناسبی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی همچنین به یکپارچگی بیشتر نرم‌افزارهای دیدگاه اشاره کرد و گفت: ایجاد ارتباط و یکپارچگی بین نرم‌افزارها موضوعی است که نقطه پایانی ندارد و همواره در حال بهبود و ارتقاست‌. با این وجود در حال حاضر می‌توان مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه با ۳۲ ماژول نرم‌افزاری را یکی از بهترین نرم‌افزارهای سازمانی یکپارچه در کشور دانست که ارتباط آن با نرم‌افزارهای خارجی نیز با وجود زیرساخت منعطف دیدگاه به راحتی امکان‌پذیر شده است.

در ادامه مراسم، روزبه بهرامی، مدیر پشتیبانی فنی این شرکت نیز از رونمایی ۳محصول جدید در راهکارهای مالی،‌ لجستیک و منابع انسانی دیدگاه برای حاضرین سخن گفت.
وی تاکید کرد: نرم‌افزارهای املاک و مستغلات با نگه‌داشت اطلاعات کلیه املاک سازمان‌ها و وضعیت آنها،‌ نرم‌افزار تشریفات و معاملات با محاسبه نیازمندی‌های یک فرآیند در حوزه مناقصات و یا مزایده‌ها و… روند این دو حوزه را تسریع و گردش اطلاعات در آن را مکانیزه می‌کنند.

به گفته وی نرم‌افزار مدیریت مزایا نیز برای پاسخ گویی به دغدغه مدیران درباره احتساب پرداخت مزایا به کارکنان به صورت عادلانه و با کنترل مالی از سوی این شرکت تولید شده است.

بهرامی علاوه بر رونمایی از ۳ محصول جدید درباره داشبوردهای مدیریتی حوزه منابع انسانی، اتوماسیون اداری و همچنین ابزار  گزارش‌ساز دیدگاه برای مشتریان سخن گفت.

وی همچنین به معرفی خروجی‌های قانونی دیدگاه پرداخت و افزود: طیفی از مشتریان چارگون به دلیل نظارت‌ سازمان‌های بالادستی موظف‌اند تا دائما یکسری خروجی‌های قانونی (الزامات قانونی) مثل گزارش‌های سنا، سناما،‌ تفریق بودجه و صورت‌های مالی را در اختیار داشته باشند.

بنابراین گزارش، شهباز توکلی، مدیر توسعه زیرساخت و محصول شرکت چارگون، با اعلام توسعه یکپارچگی و ارتباط بین نرم‌افزارهای مختلف مجموعه دیدگاه آغاز کرد.

وی گفت: امروز نه تنها یکپارچگی بین سیستم‌های دیدگاه توسعه یافته بلکه ارتباط آن با سایر نرم‌افزارهای خارجی نیز ایجاد شده است و بنابر درخواست مشتری صورت خواهد گرفت.

وی همچنین علاوه بر اعلام تغییرات زیرساختی امنیت شامل پایداری، بهبود عملکرد، امنیت از تغییرات نرم‌افزارهای همراه و ارتباط با نرم‌افزار پیام‌رسان در ششمین گردهمایی سالانه چارگون گفت.
مدیر توسعه زیرساخت و محصول شرکت چارگون در این گردهمایی از ارائه محصول بات تلگرام اختصاصی برای هریک از سازمان‌های مشتری خبر داد و افزود: بات تلگرام به عنوان یک محصول نوآورانه به مشتریان عرضه می‌شود تا در لایه‌های سازمانی مورد استفاده قرار بگیرد؛ ضمن اینکه امنیت این محصول کاملا تامین خواهد شد و هر سازمان درخواست کننده یک بات اختصاصی برای کارکنان خود خواهد داشت.

بنابراین گزارش در بخش دیگری از گردهمایی سالانه، ابراهیم قلی‌پور-رییس استقرار اتوماسیون اداری، قابلیت‌های جدید مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در ۵ راهکار اتوماسیون اداری، منابع انسانی، لجستیک، مالی و مدیریت فرآیندها را بر شمرد؛ همچنین تبیین یکپارچگی ایجاد شده بین نرم‌افزارهای دیدگاه و خارج از آن و همچنین ارتقای امکانات در برخی نرم‌افزارها مانند مکاتبات، آموزش،BPMS و.. از دیگر بخش‌های سخنرانی او در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان بود.

در ادامه این گردهمایی، شاهین طبری رییس هیات مدیره چارگون مسئولیت‌پذیری اجتماعی را یکی از ویژگی‌های این شرکت عنوان کرد و افزود: شرکت چارگون افتخار دارد با همراهی موسسه خیریه همگام در موضع توانیابان و فرهنگسازی برای پذیرش و به‌کارگیری توانمندی‌های این افراد، اقدامات مفید و تاثیرگذاری انجام داده است.
وی گفت: اخیرا به مناسبت بزرگداشت روز معلول با همکاری موسسه رعد، مسابقات بوچیا را بین افراد توانیاب و برخی از فعالان حوزه آی‌تی و فضای مجازی برگزار کردیم که برای همه حاضرین، تجربه گرانقدری بود و بسیاری از افراد از نزدیک با توانمندی توانیاب‌ها آشنا شدند.
وی همچنین از افزایش ماژول‌های دیدگاه همراه خبرداد و گفت: در حال حاضر مکاتبات، ‌پیشخوان همراه، دیدگاه همراه، پایشگر، جلسات و جمع‌دار همراه به عنوان اپلیکیشن‌های موبایلی از سوی چارگون به مشتریان ارائه می‌شوند که قطعا در آینده تولید این محصولات سرعت بیشتری خواهد گرفت.
طبری، تمرکز این شرکت را بر روی محصولات همراه و نرم‌افزارهای موبایلی را اقدام بزرگی دانست و گفت: در این حوزه با وجود محصولات فعلی و همچنین اپلیکیشن‌هایی که درآینده تولید و ارائه خواهد کرد، راهی نوین در این عرصه باز می‌کند که پایه ‌گذار تحولات زیادی خواهد بود.
وی همچنین به تغییر ساختار سازمانی نیز اشاره‌یا داشت و گفت: درصدد آن هستیم تا بر اساس ایده‌ها و نظرات مشتریانمان تمامی ارکان اعم از تولیده کننده نرم‌افزار، تیم استقرار و حتی تیم پشتبانی هر۵ راهکار دیدگاه را در کنار یکدیگر جمع‌آوری کنیم. وی سپس به معرفی مدیران راهکارهای ۵ گانه مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه پرداخت.

در ادامه این رویداد، دامور درویشی مدیرعامل موسسه خیریه همگام با اشاره به اقدامات این موسسه گفت: علاوه بر پرداخت کمک تحصیلی به کودکان،‌ تهیه و توزیع بسته های نوروزی برای ۷۵۰ بیمار هموفیلی،‌ تهیه کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های مناطق دور افتاده با کمک موسسه مهر گیتی،‌ برگزای جشن شب یلدا برای کودکان کار، برگزاری دوره آموزشی آینده بهتر برای معلولان و آماده سازی آنها برای اشتغال در کشور، ‌جمع آوری درب‌های پلاستیکی برای تهیه ویلچر و… ازجمله اقدامات صورت گرفته در موسسه خیریه همگام است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]