اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218595517

میزان مالیات و عوارض سیگار اعلام شد

کد: 13951022218595517

https://goo.gl/5xNbip

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از احتمال تجمیع مالیات‌ها و عوارض محصولات دخانی وارداتی و تولید داخل از ۱۴ عنوان به ۲ تا ۳ مورد خبر داد.

میزان مالیات و عوارض سیگار اعلام شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق اصناف ایران، علی اصغر رمزی، با اعلام انواع مالیات‌ها و عوارض پرداختی محصولات دخانی وارداتی و تولید داخل، گفت: بالا بودن این میزان پرداختی‌ها که حدود ۱۴  مورد است بالا بوده و امیدواریم تا با تجمیع این مالیات ها و عوارض از ۱۴ عنوان به ۲ تا ۳ مورد در خصوص میزان آن نیز کار کارشناسی و بررسی بیشتر صورت گیرد.

به گفته رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور، سیگار و محصولات دخانی وارداتی مشمول ۱۲۰ تا ۱۵۰ درصد و محصولات تولیدات داخل مشمول حدود ۶۰ درصد عوارض و مالیات های مختلف هستند، بنابراین امیدواریم اهداف مورد نظر حاکمیت از برقراری این مالیات‌ها و عوارض محقق شود چرا که در غیر این صورت احتمال عدم تحقق اهداف و رقم خوردن نتیجه معکوس را در پی خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]