اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218745763

احداث مجهزترین پایانه صادراتی شیلات در مازندران

کد: 13951022218745763

https://goo.gl/TIZx4N

، تهران , (اخبار رسمی): با سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی بزر‌گ‌ترین ومجهزترین پایانه صادراتی محصولات شیلاتی، آبزیان وماهیان خاویاری در مازندران ایجاد می شود.

احداث مجهزترین پایانه صادراتی شیلات در مازندران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان شیلات ایران، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: این پایانه با هدف توسعه صادرات محصولات شیلاتی با سرمایه گذاری بالغ بر ۲۴۰۰ میلیارد ریال در کوتاه ترین زمان ممکن ومطابق با استانداردهای روز اروپا در شهرستان جویبار احداث خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع افزود: این پایانه با هدف توسعه صادرات  محصولات شیلاتی با سرمایه گذاری بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در کوتاه ترین زمان ممکن ومطابق با استانداردهای روز اروپا در شهرستان جویبار احداث خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این نکته که پیگیری های مستمر برای پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید به واحدهای صنعتی وکشاورزی استان همچنان با قوت و جدیت ادامه دارد از پرداخت سه هزار و ۶۹۸ میلیارد ریال تسهیلات به بیش از ۸۷۹ طرح در قالب این بسته تاکنون خبر داد.

خیریانپوربا اشاره به ظرفیت قانونی بسیار بالای کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان مازندران به عنوان یکی از کارگروه های مهم ذیل شورای برنامه ریزی وتوسعه استان از مدیران دستگاهها وتشکل های عضو خواستند از این فرصت و ظرفیت برای بررسی وحل مشکلات بخش های مختلف اقتصادی وایجاد هماهنگی وتصمیم برای اجرای سریعتر پروژه های اقتصادی مهم وتاثیر گذار استفاده کنند.

شایان ذکر است در این جلسه چهار دستورکار  با موضوعات، احداث پایانه های صادراتی محصولات شیلاتی، بسته بندی تخم مرغ با رویکرد صادرات، بررسی مشکلات پرورش تولید ماهی در قفس، تصمیم گیری در خصوص مسائل ومشکلات صنایع لبنی استان مازندران مورد بررسی دقیق قرار گرفته وتصمیمات لازم برای حل مشکلات اتخاذ شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان شیلات ایران

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای - سالانه از سال 1219 شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت 80 سال تا 1299 شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال 1215 هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]