دور نهایی آزمون 27 بهمن برگزار می شود

آزمون آنلاین پنجمین دوره جشنواره شکوفا 26 دی ماه

کد: 13951025219666015

https://goo.gl/4GtXEk

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 19 و دبیر اجرایی کانون توسعه مهارتهای سبک زندگی دیجیتال جشنواره شکوفا گفت: ثبت نام شدگان پنجمین دوره از جشنواره شکوفا برای شرکت در آزمون آنلاین این دوره تا 26 دی ماه فرصت دارند.

آزمون آنلاین پنجمین دوره جشنواره شکوفا 26 دی ماه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، پیمان قربانی شهردار منطقه و دبیر اجرایی کانون توسعه مهارتهای سبک زندگی دیجیتال جشنواره شکوفا با اعلام این خبر گفت: آزمون آنلاین مرحله محله ای از بیستم آذر ماه ویژه کلیه ثبت نام شدگان جشنواره شکوفا کلید خورد و تا 26 دی ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کارنامه کلیه آزمون دهندگان توسط دبیرخانه علمی بررسی و به ازای هر محله شهر تهران  3 نفر برگزیده مشخص می شود بیان کرد: رقابت بین برگزیدگان محلات شهر تهران با عنوان دور منطقه ای آزمون آنلاین کانون توسعه مهارتهای سبک زندگی دیجیتال از تاریخ 4 لغایت 17 بهمن ماه 95 انجام خواهد شد و مجموع برگزیدگان محلات شهر تهران در آزمون دور منطقه ای رقابت می کنند.

قربانی افزود: پس از بررسی مرحله دوم آزمون توسط دبیرخانه علمی کانون، لیست برگزیدگان مناطق به تعداد 3نفر برای هر منطقه مشخص خواهد شد که این عزیزان طبق برنامه زمانبندی دبیرخانه اجرایی در روز 27 بهمن ماه در مجموعه آموزشی سالن پوریای ولی برای مرحله سوم و با هدف تعیین برگزیدگان شهر تهران آزمون خواهند داد.

به گفته وی سومین مرحله بررسی توسط دبیرخانه علمی انجام شده و در مجموع 3 نفر برگزیدگان شهر تهران در مراسم اختتامیه کانون توسعه مهارتهای سبک زندگی دیجیتال تقدیر خواهد شد.

براساس این گزارش شهرداری منطقه 19 با تلاش و همراهی دبیرخانه های مرکزی، اجرایی و علمی و مشارکت فعالانه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، برای دومین دوره موفق به برگزاری آزمون توسعه مهارتهای سبک زندگی دیجیتال به صورت آنلاین شد و این موضوع با تلاش شبانه روزی کلیه دست اندرکاران جشنواره و طی جلسات متعدد پیگیری و هم اندیشی اتفاق افتاد.

گفتنی است اطلاع رسانی مجازی جشنواره و دعوت از علاقه مندان در سایت شهرداری تهران ، سایت جشنواره شکوفا و کانون توسعه مهارتهای سبک زندگی دیجیتال و همچنین ساب پرتال محلات شهر تهران انجام شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه