اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951026220405898

در آلوده‌ترین دی ماه 3سال اخیر تنفس می‌کنیم

کد: 13951026220405898

https://goo.gl/QQMCQL

، تهران , (اخبار رسمی): 25روز گذشته از دی ماه سال جاری، آلوده‌ترین هوای 3سال اخیر را داشت.

در آلوده‌ترین دی ماه 3سال اخیر تنفس می‌کنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،«لیلا نظری» سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج بررسی آلودگی هوای اول تا 25دی ماه سال‌های 1393 تا 1395 نشان می‌دهد در آلوده‌ترین دی ماه تنفس می‌کنیم.

به گفته نظری،‌ در سال93 مجموعه روزهای آلوده در 25روز نخست دی ماه، 15روز بود که تنها یک روز آن ناسالم برای همه و شرایط اضطراری شد. در مدت مشابه سال94، نیز 15روز هوا ناسالم بود که 2روز آن هوا به وضع اضطرار رسید اما در مدت مشابه سال جاری، 18روز هوا ناسالم بوده که سهم وضع اضطرار آن 4روز بوده است.

پیش‌بینی هوای امروز

«مریم نادری» مدیر بخش پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده های هواشناسی پیش بینی شده امروز در روز یکشنبه ، وزش باد موثر در برخی ساعات و بارندگی در شبانگاه  پیش بینی می شود. این شرایط تا ساعات اولیه روز دوشنبه کم و بیش ادامه خواهد داشت. همچنین طی دو روز آینده پارامتر دما به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در سال 1372 توسط شهرداری تهران تأسیس شده است. در حال حاضر این شرکت دارای دو معاونت مالی- اداری و معاونت فنی (واحد راهبری و اندازه گیری و واحد پایش و پیش بینی آلودگی هوا و صوت). این شرکت ضمن جرای پروژه های تخصصی، مطالعاتی- پژوهشی، 43 ایستگاه اندازه گیری صوت و 21 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران دارد و با روش های مختلف آن را به شهروندان اطلاع رسانی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست