اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951111228865898

در هفته جاری برگزار می‌شود

پنجمین همایش ملی آلودگی هوا و صدا

کد: 13951111228865898

https://goo.gl/9O27KI

، تهران , (اخبار رسمی): پنجمین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا، سه‌شنبه هفته جاری در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی تهران آغاز به کار می‌کند.

پنجمین همایش ملی آلودگی هوا و صدا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، این همایش 12 و 13 بهمن میزبان مدیران کشوری، شهری و علاقمندان محیط‌زیست کشور است. همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا قرار است با رویکرد « ذرات معلق و هواویزها» به عنوان اصلی‌ترین آلاینده‌ هوای کلانشهرهای کشور برگزار شود.

سال گذشته در جریان برگزاری چهارمین دوره این همایش، وزیر بهداشت، شهردار تهران و رییس سازمان محیط زیست سخنرانی کرده بودند. امسال نیز قرار است مسئولانی از دولت، مدیریت شهری و سازمان محیط زیست کشور در این همایش حاضر شوند. همچنین پس از مراسم افتتاحیه بخش چالشی این همایش با حضور مهمانان برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در سال 1372 توسط شهرداری تهران تأسیس شده است. در حال حاضر این شرکت دارای دو معاونت مالی- اداری و معاونت فنی (واحد راهبری و اندازه گیری و واحد پایش و پیش بینی آلودگی هوا و صوت). این شرکت ضمن جرای پروژه های تخصصی، مطالعاتی- پژوهشی، 43 ایستگاه اندازه گیری صوت و 21 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران دارد و با روش های مختلف آن را به شهروندان اطلاع رسانی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه