اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103224655898

روزهای متوالی هوای ناسالم تهران به 7 رسید

کد: 13951103224655898

https://goo.gl/GVSXmP

، تهران , (اخبار رسمی): امروز هفتمین روز متوالی است که شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد. طی 16 روز اخیر 15 بار هوا در شرایط آلوده بوده است.

روزهای متوالی هوای ناسالم تهران به 7 رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، موتورسیکلت‌ها، کامیون‌ها و وسایل نقلیه فرسوده موجب شده‌اند آلوده‌ترین زمستان 3سال اخیر را سپری کنیم. از ابتدای زمستان سال جاری هوا 8 روز سالم و 24 روز ناسالم بوده است که 4روز آن در شرایط اضطرار قرار داشت. بدین ترتیب هوای ناسالم در زمستان سال جاری 3 برابر هوای سالم بوده است.

آنگونه که مریم نادری مدیر واحد پایش و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفته، بر اساس تحلیل ﺁخرین داده های هواشناسی پیش بینی شده برای شهر تهران، با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در روز جاری (یکشنبه)، در برخی ساعات وزش باد موثر (با بزرگی بین 3 تا 4 متر بر ثانیه) و بارش پراکنده انتظار می رود. با افزایش میزان ناپایداری جوی از بعدازظهر، در برخی ساعات شبانگاه وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می شود. با حاکمیت شرایط جوی ناپایدار در روز دوشنبه، وزش باد نسبتا شدید (با بزرگی بین 5 تا 7 متر بر ثانیه) و بارش متناوب در برخی ساعات انتظار می‌رود. همچنین طی دو روز آینده پارامتر دما به طور نسبی کاهش می یابد. طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوا طی روز جاری (یکشنبه) در شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس قرار می‌گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در سال 1372 توسط شهرداری تهران تأسیس شده است. در حال حاضر این شرکت دارای دو معاونت مالی- اداری و معاونت فنی (واحد راهبری و اندازه گیری و واحد پایش و پیش بینی آلودگی هوا و صوت). این شرکت ضمن جرای پروژه های تخصصی، مطالعاتی- پژوهشی، 43 ایستگاه اندازه گیری صوت و 21 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در نقاط مختلف شهر تهران دارد و با روش های مختلف آن را به شهروندان اطلاع رسانی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست