در موزه دفاع مقدس برگزار می شود

همایش های "گردشگری" و"مبنای معماری" در اسفندماه

کد: 13951102223616015

https://goo.gl/LJSmoF

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و فرهنگ ترویج مقاومت از برگزاری دو همایش با موضوع دفاع مقدس و با همکاری دانشگاه ها، برخی وزارتخانه ها ، سازمان ها ونهادهای مختلف سراسرکشور در اسفندماه خبرداد.

همایش های "گردشگری" و"مبنای معماری" در اسفندماه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سردار جواد خضرایی در نشست خبری با اعلام این مطلب افزود: با تشکیل کمیسیونی در باغ موزه توانسته ایم برگزاری همایش ها را برنامه ریزی کنیم و باید اعلام کنم که در اسفندماه سال جاری دو همایش با عناوین "گردشگری در موزه های دفاع مقدس " و"مبنای معماری درموزه های دفاع مقدس" را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هماهنگی های لازم را با استانداری های سراسرکشور و سازمان گردشگری در خصوص  همایش "گردشگری در موزه های دفاع مقدس"  انجام داده ایم افزود: این همایش در سوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

سردار خضرایی با اشاره به اینکه برای حضور در همایش " مبنای معماری درموزه های دفاع مقدس " بیش از 40 دانشگاه و سازمان اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد : مردم ما به موضوع گردشگری علاقه مند هستند و سازمان های متولی می توانند فضای مورد نیاز را در این خصوص برای آنان فراهم کنند. معتقدیم اگر از فضاهای موزه دفاع مقدس در حوزه گردشگری استفاده نشود، ما از تاثیرگذاری فرهنگ دفاع مقدس بر نسل حاضر و آینده غافل شده ایم.

مشاور شهردار تهران با تاکید بر حمایت باغ موزه دفاع مقدس از پایان نامه های دانشجویان ادامه داد: در سه ماه گذشته بیش از 150 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای موضوع پایان نامه های خود به باغ موزه مراجعه کرده اند.

وی با تاکید بر پیوند باغ موزه دفاع مقدس با جامعه دانشگاهی گفت: ما از حدود یک سال گذشته حمایت از پایان نامه ها را در دومقطع کارشناسی ارشد و دکترا برنامه ریزی کرده ایم همچنین طی مکاتبه با 129 دانشگاه در سراسر کشور این موضوع را به صورت مستمر پیگیری می کنیم .

مدیرعامل باغ موزه دفاع مقدس و فرهنگ ترویج مقاومت عنوان کرد : سایر دستگاه ها عمدتا به صورت مالی از پایان نامه ها حمایت کرده و می کنند و متاسفانه امروزه نتایج بسیاری از تحقیقات کاربردی نیست و ما نتوانسته ایم استفاده مناسبی از آنها کنیم .

سردار خضرایی افزود: ما برای این که بتوانیم از این بحران عبور کنیم صرف نظر از کمک مالی به پایان نامه های دانشجویی عناوین مختلفی را به دانشجویان معرفی می کنیم تاکنون نیز بیش از 2 هزار عنوان برای پایان نامه های دانشجویان تعریف کرده ایم .

وی تاکید کرد: همچنین نسبت به دراختیارگذاردن منابع تحقیقاتی به دانشجویان هم اقداماتی کرده ایم . دانشجویان می توانند بلافاصله بعداز تعیین عنوان ، منابع را در اختیار بگیرند .

وی در پایان گفت : نسبت به ناظر علمی برای تحقق اهداف پایان نامه ها نیز اقدام کرده ایم . یعنی یک استاد راهنما در تمام مراحل نگارش پایان نامه به دانشجویان برای رسیدن به اهداف پایان نامه کمک می کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]