اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102224256870

راهکارهایی که بازدید سایت تان را افزایش می دهد

10 استراتژی برای ایجاد «بک لینک» های بیشتر

کد: 13951102224256870

https://goo.gl/piW5MT

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از روش های کاربردی برای افزایش ترافیک و بازدید از سایت های اینترنتی، استفاده از «بک لینک ها» است، اما ایجاد لینک نیز به استراتژی های خاصی نیاز دارد تا از تمام امکانات بهره مند شد.

10 استراتژی برای ایجاد بک لینک های (Backlinks) بیشتر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت تبلیغاتی پرمون طرح، تاکتیک ها و منابع عملی و کاربردی زیر کمک خواهند کرد تا استراتژی محتوای خود را توسعه و گسترش دهید. چند استراتژی قدیمی ایجاد لینک وجود دارد که اکثر شرکت ها با آنها سر و کار دارند.اما چندین استراتژی، تاکتیک و منابع ایجاد لینک بیشتر وجود دارد که کمک می کند استراتژی محتوای شما رشد و توسعه یابد.تاکتیک ها و منابع عملی و کاربردی زیر کمک خواهند کرد تا استراتژی محتوای خود را توسعه و گسترش دهید.

چند استراتژی قدیمی ایجاد لینک وجود دارد که اکثر شرکت ها با آنها سر و کار دارند.

یکی از مشهورترین آنها تحت عنوان " یادداشت مهمان" تقریباً توسط همه سازمان ها به کار گرفته می شود. اما چندین استراتژی، تاکتیک و منابع ایجاد لینک بیشتر وجود دارد که کمک می کند استراتژی محتوای شما رشد و توسعه یابد.

در اینجا به 10 مرحله عملی و کاربردی برای ایجاد بک لینک های بیشتر برای سایتتان اشاره می شود.

1- نظرات وبلاگ نویسان

درباره آنچه که می توانید در عوض نوشتن یک نظر ارائه دهید، تصمیم گیری کنید. این موضوع می تواند یک نرم افزار، یک محصول آموزشی، یا یک محصول یا خدمات فیزیکی باشد.

ارائه هرچیز ارزشمندی که وبلاگ نویسان دوست دارند آن را امتحان کنند و درباره اش مطلب بنویسند، منصفانه است.

وبلاگ نویسانی را در زمینه کسب و کار خودتان پیدا کنید که در پی چیزهایی شبیه "بهترین وبلاگ های بازاریابی محتوا 2016" یا "استراتژی های برتر رسانه های اجتماعی برای کسب و کار" هستند.

با ایمیلی بدین مضمون با آنها ارتباط برقرار کنید:

سلام [نام شخص]،

امروز به دنبال [موضوعی] می گشتم که با سایت شما مواجه شدم.

واقعاً از آنچه در سایت شما دیدم خوشم آمد!

به تازگی دستورالعملی را راه انداری کرده ام که به مردم آموزش می دهد چگونه [مرتبط با موضوعی که بالا به آن اشاره کردید].

هزینه آن معمولاً X دلار است اما خیلی خوشحال می شوم آن را رایگان برای شما ارسال کنم.

تمام آنچه که در عوض می خواهم این است که در وبلاگ خود به آن اشاره کنید یا درباره اش مطلبی بنویسید.

و من را در جریان قرار دهید که این دستورالعمل چطور است.

ارادتمند،

[نام و اطلاعات تماس خودتان]

2- نظر بدهید

فهرستی از تمام محصولات و خدماتی که طی 6 تا 12 ماه گذشته بکار گرفته اید، ارائه دهید.چک کنید ببینید آیا وبسایت های آنها صفحه نظرات دارند یا نه.

با آنها از طریق نظراتتان ارتباط برقرار کنید و یادآوری کنید که آنها این اجازه را دارند نظرات شما را در صفحه نظرات وبلاگ خود منعکس کنند.

3- استرداد لینک

سایت هایی را پیدا کنید که به شما و برند شما به صورت آنلاین اشاره کرده اند (برای این کار می توانید از ابزاری مثل BuzzSumo استفاده کنید). چک کنید ببینید آیا لینک شما را در سایتشان قرار داده اند.

اگر نه، از طریق ارسال یک ایمیل دوستانه و صمیمی با آنها ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید لینک شما را در سایت خود قرار دهند.

4- فهرست های راهنما

سایت خود را با شرح برندی 100 درصد منحصر به فرد ثبت نام کنید.منتظر بمانید تا سایت شما مورد تایید قرار بگیرد و لینک تان را دریافت کنید.

5-سرویس کمک به یک گزارشگر (HARO)

HARO مخفف "کمک به یک گزارشگر" است.آنها خود را به عنوان "مشهورترین ارائه دهندگان خدمات یافتن منابع در دنیای انگلیسی زبان معرفی می کنند و گزارشگران را به منابع تخصصی مرتبط، متصل می کنند تا کار را پیش از موعد مقرر شده به انجام برسانند و این امکان را برای برندها فراهم کنند تا داستان و روایت های خود را بیان کنند."

می توانید به عنوان یک منبع (به صورت رایگان) در سایت این سرویس ثبت نام کنید.

ایمیل خود را چک کنید ببینید ایمیلی از HARO دریافت کرده اید که فهرستی از گزارشگرانی ارائه می کند که برای تهیه گزارش خود به منبع نیاز دارند، مثل مورد زیر:

نوع: کسب و کار و سرمایه گذاری

پرسش: زمانی که مشترک یک خبرنامه الکترونیک می شوید یا اپلیکیشینی را برای نخستین بار دانلود می کنید، اولین نقطه ارتباط –چه یک ایمیل خوشامدگویی و چه اطلاع رسانی های اولیه- مهمترین عامل در تعیین برداشت اولیه محسوب می شود.

اگر در زمینه بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ) یا موبایل مارکتینگ کار می کنید، آیا برای بازاریابان همکار خود توصیه ای درباره نحوه تنظیم و ارسال اولین ایمیل ایده آل یا اطلاع رسانی در زمینه معرفی یک اپلیکیشن دارید؟

بهترین توصیه های خود را در این زمینه به اشتراک بگذارید که چه چیزی یک ایمیل واقعاً قدرتمند اولیه یا ایمیل حاوی اطلاعاتی درباره یک اپلیکیشن را به سمت مشترکین جدید ایمیل یا دانلود کنندگان جدید این اپلیکیشن هدایت می کند؛ و مثال ها و نمونه شرکت هایی -به غیر از شرکتی که در آن کار می کنید- را که فکر می کنید در این زمینه عملکرد خوبی دارند! به اشتراک بگذارید.

مقررات: لزوماً باید در زمینه بازاریابی فعالیت داشته باشید.

با یک متن کوتاه به این ایمیل پاسخ دهید و لینک های خود را دریافت کنید.

6- سایت های بازخورد وبسایت

در سایت های بازخورد وبسایت که در زیر به آنها اشاره شده حساب های کاربری ایجاد کنید:

ConceptFeedback.com
BounceApp.com 
SuggestionBox.com
Criticue.com 

وبسایت خود را در این سایت ها ثبت نام کنید تا بازخوردهای سایت خود را دریافت کنید. لینک سایت شما به طور خودکار ایجاد می شود.

7-دامین های منقضی شده را پیدا کنید

برای یافتن صفحاتی که لینک های زیادی در آن وجود دارد جستجو کنید (مثل صفحه منابع).

برای پیدا کردن دامین های منقضی شده ای که از این صفحات به آنها لینک شده، از Domain Hunter Plus، افزونه گوگل کروم استفاده کنید. دامین منقضی شده را به قیمت ثبت دامین خریداری کنید.

8- جمع آوری کنندگان وبلاگ

با استفاده از عبارات جستجو: "ثبت نام وبلاگ"، "فهرست راهنمای وبلاگ"، و "دایرکتوری های وبلاگ" جمع آوری کنندگان وبلاگ را جستجو کنید.

وبلاگ خود را به همراه شرح منحصر به فردی ثبت نام کنید. پس از اینکه وبلاگ شما مورد تایید قرار گرفت نام وبلاگ شما  به همراه لینکی به وبلاگتان به فهرست راهنمای وبلاگ اضافه می شود.

9- فرصت های یادداشت مهمان را در توئیتر پیدا کنید

به Twitter Advanced Search سری بزنید. این عبارات جستجو را در بخش جستجوی توئیتر وارد کنید: "کسب و کار شما"+ یادداشت مهمان، "کسب و کار شما" + نویسنده مهمان، "کسب و کار شما" + برای ما بنویسید، "کسب و کار شما" + مقاله مهمان

یادداشت مهمان خود را در سایت های با کیفیتی که لیست آنها نشان داده می شود، قرار دهید.

10- از اینفوگرافی غافل نشوید

یک موضوع رایج در صنعت و عرصه کسب و کار خود را شناسایی کنید (به عنوان نمونه: از Google Trends استفاده کنید).

اطلاعات خود را در کنار هم قرار دهید. با یک طراح گرافیک کار کنید تا یک اینفوگرافیک بسازید.اگر یک طراح دورکار ندارید، می توانید از طریق سایت هایی مثل Upwork یا Elance یک فرد متخصص در این زمینه را استخدام کنید. اینفوگرافیک خود را تبلیغ کنید.

با استفاده و بهره برداری از این استراتژی ها می توانید بک لینک های بیشتری برای سایت خود ایجاد کنید که باعث افزایش بار ترافیک سایت شما می شود.

حتماً هر یک این ابتکار عمل ها را با استفاده از گوگل آنالیتیک (Google Analytics) یا برنامه تجزیه و تحلیل دیگری ردیابی کنید تا بتوانید مشخص کنید کدام یک موثرتر و کارآمدتر هستند و روی این فرصت های جدید سرمایه گذاری کنید تا کسب و کار خود را توسعه دهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تبلیغاتی پرمون طرح

پرمون طرح یک آژانس تبلیغاتی چابک و خلاق است؛ و این هوشیاری فعال را بیش از پانزده سال است که در خدمت ساخت روابطی بر پایه ی اعتماد و صداقت قرار داده است: پیوندهایی حرفه ای، در جهت منفعت و رضایت هر دو طرف، با پشتوانه ی خلاقیت. لطفا از ما کیفیت بخواهید؛ چون ما اهل کمیت نیستیم. باور داریم که در بازار صنعت و کسب و کار و با افزایش سطح سلیقه ی مخاطبان و انتظارشان از تولیدکنندگان، کیفیت بیش از پیش اهمیت دارد و پرداختن به آن کلید اصلی موفقیت است. همانطور که کیفیت خدمات و محصولات شما مهم است، کیفیت تبلیغات و خدمات ما نیز بسیار اهمیت دارد. بـا پشتوانه ی خلاقیت و وقت شنـاسی، پـرمون طرح مشتری هــای وفــادار و همیشگی دارد. چون خواسته هایشان به درستی برآورده می شود. یکی از توانایی های مهم نیروی انسانی ما انعطاف پذیریست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]