اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231386870

استراتژی برندینگ در برندسازی شخصی

برند شخصی خود را با 5 مرحله ساده معرفی کنید

کد: 13951116231386870

https://goo.gl/A9so7u

، تهران , (اخبار رسمی): یک برند شخصی معتبر و قابل درک شبیه به یک کت و شلوار خوش دوخت است که در آن، عالی به نظر می رسید و احساس خوبی دارید؛ برای به دست آوردن برند شخصی که کمتر به یک ژاکت تشبیه می‌شود و بیشتر شبیه به یک کت و شلوار خوش دوخت است، باید دل به دریا بزنید و همان چیزی بشوید که هستید.

برند شخصی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت تبلیغاتی پرمون طرح، برای به دست آوردن برند شخصی، باید دل به دریا بزنید و همان چیزی بشوید که "هستید"؛ برای این منظور، تمام مشتریان خود را از طریق فرآیند 5 مرحله ای زیر برای دستیابی به برند شخصی دسته بندی کنید:

 اهداف خود را مشخص کنید

تعیین اهداف نخستین و بدیهی ترین مرحله ای است که به واسطه آن افراد به بهینه سازی تصویر خود در فضای آنلاین می پردازند، اما منظور من اهدافی نظیر این موارد نیست: "می خواهم در فضای آنلاین خوب به نظر برسم" یا "می خواهم سرمایه ام بازگشت داشته باشد".

این آرزوها عالی هستند اما ربطی به فعالیت برندسازی شخصی مورد نیاز شما ندارند.

به منظور بهبود بخشیدن و توسعه حضور دیجیتال یا هدایت بیشتر کسب و کار خود به صورت آنلاین، باید فعالیت های آنلاین بسیاری را انجام دهید: منتشر کردن محتوا، حضور بیشتر در رسانه های اجتماعی، دخیل شدن در ابتکار عمل هایی در زمینه روابط عمومی – و همینطور الی آخر.

با توجه به تمام این فعالیت های دیجیتال، این موضوع معنا پیدا می کند که کمی بیشتر به عمق این موضوع نفوذ کنید تا در وهله اول اهداف خاص خود را شناسایی کنید.

در غیر این صورت، فرصت بزرگی را از دست می دهید تا از این فعالیت ها و تلاش های آنلاین بهره ببرید و تعیین کنید می خواهید دو سال، 5 سال، یا 10 سال بعد کجای این مسیر باشید.

به یاد داشته باشید، خوب به نظر رسیدن در فضای آنلاین به منزله ابزاری است برای رسیدن به یک هدف- و باید پیش از شروع به کار این هدف را مشخص کنید.

چه چیزی بیشتر از همه در مورد دستاوردهای احتمالی چند سال آینده برای شما هیجان انگیز است؟آیا می خواهید یک کتاب پر فروش برای نیویورک تایمز بنویسید یا ترجیح می دهید نخستین سخنرانی خود را ایراد کنید؟آیا می خواهید در محل کار خود به میزان خاصی از درآمد برسید یا ترجیح می دهید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید؟

پاسخ های شما به این سوالات (و سوالات زیر) به منزله سکانی خواهد بود که کمپین برندسازی شخصی شما را پیش خواهد برد. بدون اینها، شما فقط روی پدال گاز فشار می آورید بدون اینکه نگاه کنید به کجا می روید.

شناسایی طرح پیشنهادی ارزشمند و منحصر به فرد 

هرگز پیش از آنکه محصول و ارزش منحصر به فرد آن را در بازار تعیین نکرده اید بازاریابی یک کسب و کار را شروع نکنید.

یا احتمال دارد این کار را بکنید اما احتمالاً خیلی نتیجه خوبی نخواهد داشت.برندهای شخصی بیشتر همین طور هستند.

پیش از باز کردن یک وبلاگ- پیش از اینکه حتی توئیت بعدی خود را ارسال کنید- باید طرح پیشنهادی ارزشمند و منحصر به فرد خود را به دقت شناسایی کنید.

این یک شیوه شیک بیان این نکته است که شما باید سر در بیاورید که الف) چه منفعت و سودی را با این کار به مردم ارائه می دهید؛ ب) این مردم چه کسانی هستند؛ ج) چگونه مشکلات آنها را حل می کنید؛ و د) چه چیزی شما را از سایر برندهای مشابه متمایز می کند.

اگر در پاسخ دادن به این سوالات با مشکل روبرو هستید، به نظرم این شیوه مفیدی است که اول تعیین کنید چرا نسبت به آنچه که انجام می دهید مشتاق هستید.

پس از آن، باید بتوانید مطمئن شوید که دوست دارید چه مخاطبی را بیشتر از همه کمک کنید و چگونه می توانید نسبت به دیگران بهتر این کار را انجام دهید.

خلق داستان و روایت حرفه ای خود 

مردم داستان ها را به خاطر می سپارند.به یک نفر که واقعاً تحسینش می کنید - یک مدیر عامل، یک چهره محبوب، یکی از اعضای خانواده- فکر کنید و از خودتان سوال کنید چرا او را تحسین می کنید.یک داستان و روایت متقاعد کننده ای در رابطه با این فرد وجود دارد، درست است؟

جی . کی. رولینگ (J.K. Rowling) یکی از مثال های مورد علاقه من است. رولینگ در فقر بزرگ شد و زمانی هم که به یک مادر مجرد تبدیل شد در همان وضعیت فقر بسر می برد و نهایت تلاش خودش را می کرد تا مخارج زندگی دخترش را تامین کند. او در حالی که در یک قطار گیر افتاده بود ایده هری پاتر به ذهنش رسید و با عجله آن را پشت یک دستمال یادداشت کرد. نسخه خطی نخستین کتاب او 12 بار رد شد اما به هر طریقی که بود برای چاپ آن پافشاری و اصرار کرد تا زمانی که یک شرکت کوچک انتشاراتی فرصتی را در اختیار او قرار داد و مابقی داستان را هم که می دانید.

رولینگ ظرف کمتر از یک دهه از وضعیت بیکاری و زندگی بر اساس حقوق و مزایایی که از دولت دریافت می کرد تا تبدیل شدن به یک میلیاردر پیش رفت.

یکی دیگر از داستان های مورد علاقه من، داستان آنیک سینگال (Anik Singal) است. سینگال بچه ای بود که فقط می خواست ثابت کند هر آنچه که برای "تبدیل شدن او" به یک کارآفرین لازم است را دارد و دقیقاً 18 ماه پیش از اینکه اولین دلار درآمدش را کسب کند، به تجربه کردن بازاریابی دیجیتال پرداخت. او به سرعت کسب و کار خود را یاد گرفت و درآمدش را از هیچ به 10 میلیون دلار توسعه داد و سپس زمانی که کسب و کار، منابع مالی، و سلامتی اش دود شد و به هوا رفت، متوجه شد که همه چیز در حال از بین رفتن است.

سینگال که شانس دومی به دست آورده بود، به دقت بررسی کرد که او در کجا قرار دارد، اولویت های خود را تغییر داد و سپس حتی سخت تر از قبل کار و تلاش کرد تا به این جایی که الان در آن قرار دارد برسد؛ یعنی به عنوان مدیر عامل Lurn، یکی از بزرگترین پلتفرم های انتشاراتی دیجیتال جهان.

در خلق روایت یک برندی که مخاطبین شما با آن ارتباط برقرار کنند و آن را به یاد بسپارند، تعیین داستان خاص خودتان امری حیاتی و ضروری محسوب می شود. اگر سوالات درستی از خودتان بپرسید، روایت برند شما به طور طبیعی خلق می شود:  بر چه موانعی فایق آمده ام؟ به چه اهداف مطلوب و خوشایندی دست یافته ام یا در حال دستیابی به آنها هستم؟ چگونه در جهت بهتر شدن تغییر کرده ام؟

اگر درباره این روایت با کس دیگری بحث و گفتگو کنید، این امر می تواند به شدت مفید باشد تا بتوانید کمی از این روایت که به تازگی در ذهن خود پرورش داده اید، فاصله بگیرید.

اگر می خواهید با خودتان امتحان کنید، یک نفر را تجسم کنید که در مصاحبه ای از شما می پرسد "کل داستان را برای من تعریف کن -چطور شد که به اینجایی که الان هستی رسیدی؟"

ساخت خصوصیات شخصیتی خودتان 

شخصیت شما بخش ضرورتی و حیاتی آن چیزی است که از شما، "شما" را می سازد.جی. کی. رولینگ بدون پشتکار و علاقه همچنان هم می توانست نویسنده و خالق هری پاتر شود اما کتابش نمی توانست تا این حد جذاب و به یاد ماندنی شود. آنیک سینگال بدون برخورداری از روحیه و شخصیت "مبارز" نمی توانست همان کارآفرینی بشود که الان هست.

زمانی که به ویژگی های شخصیتی خود عمیق فکر می کنید، به یاد داشته باشید که مردم معمولاً خودشان را نسبت به آنچه دیگران آنها را توصیف می کنند، کمی متفاوت تر توصیف می کنند و چون "دیگران" کسانی خواهند بود که به صورت آنلاین با برند شخصی شما در ارتباط هستند، نظر آنها درباره شخصیت شما، برداشت مهمتری تلقی می شود. پس مخاطبین شما هیچ وقت اشتباه نمی کنند. ریسک نکنید که یک برند نامعتبر یا ناکارآمد را معرفی کنید. از دوستان، خانواده، و همکارانتان بخواهید صفاتی را انتخاب کنند که به هنگام توصیف شما از آنها استفاده می کنند. این صفات را در خود تقویت کنید و آنهایی را انتخاب کنید که بیشتر با آنها ارتباط برقرار می کنید.

لحاظ کردن تمام اطلاعات گردآوری شده در شرح برند

زمانی که تمام اطلاعاتی را که در بالا به آن اشاره شد گردآوری کردید، زمان آن می رسد که آنها را در شرح برند خود لحاظ کنید. فقط یک یا دو جمله که به هنگام آغاز برقراری رابطه با مخاطبین خود به آنها دروناً استناد خواهید کرد، کافی است تا استراتژی دیجیتال شما را ثابت و استوار نگه دارد.

توجه داشته باشید که با استفاده از یک سری اطلاعات یکسان، هم می‌توانید یک شرح برند به طرز باور نکردنی مهیج و هم یک شرح برند به شدت کسل کننده ارائه کنید.

پس از همین رو، زمان کافی صرف کنید تا شرح برندی متقاعد کننده ارائه کنید. شرح برند به عنوان یک راهنما برای فعالیت ها و اقدامات آنلاین شما عمل خواهد کرد و نشاط بخش بودن آن می تواند تفاوتی کلی ایجاد کند. زمانی که این کارها را انجام دادید، باید احساس راحتی بکنید. داشتن یک برند شخصی معتبر یک رهایی فراگیر محسوب می شود.

برخلاف لباس هایی که در کمد آویزان هستند و نادیده گرفته می شوند، برند معتبر شبیه به ظاهر کلاسیکی است که نمی توانید منتظر بمانید تا بارها و بارها آن را به دست آوردید چون کاملاً با اینکه شما چه کسی هستید، چه احساسی دارید، و به کجا می خواهید بروید، در تناسب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تبلیغاتی پرمون طرح

پرمون طرح یک آژانس تبلیغاتی چابک و خلاق است؛ و این هوشیاری فعال را بیش از پانزده سال است که در خدمت ساخت روابطی بر پایه ی اعتماد و صداقت قرار داده است: پیوندهایی حرفه ای، در جهت منفعت و رضایت هر دو طرف، با پشتوانه ی خلاقیت. لطفا از ما کیفیت بخواهید؛ چون ما اهل کمیت نیستیم. باور داریم که در بازار صنعت و کسب و کار و با افزایش سطح سلیقه ی مخاطبان و انتظارشان از تولیدکنندگان، کیفیت بیش از پیش اهمیت دارد و پرداختن به آن کلید اصلی موفقیت است. همانطور که کیفیت خدمات و محصولات شما مهم است، کیفیت تبلیغات و خدمات ما نیز بسیار اهمیت دارد. بـا پشتوانه ی خلاقیت و وقت شنـاسی، پـرمون طرح مشتری هــای وفــادار و همیشگی دارد. چون خواسته هایشان به درستی برآورده می شود. یکی از توانایی های مهم نیروی انسانی ما انعطاف پذیریست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]