اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951210240316870

ورود شرکت آمریکایی وال‌مارت به فروش‌خودرو

کد: 13951210240316870

https://goo.gl/nUFvYj

، تهران , (اخبار رسمی): این شرکت بزرگترین شرکت فروشگاه‌های خرده فروشی آمریکا از طریق مشارکت با نمایندگی‌های فروش خودرو از جمله AutoNation Inc.، بزرگترین شرکت خرده فروشی، به سرعت در حال ورود به کسب و کارفروش خودرو است.

شرکت آمریکایی وال مارت وارد کسب و کار فروش خودرو می شود

موضوع فقط فروش نیست. می خواهیم آنها را به عنوان مشتری ثابت خود حفظ کنیم و خدمات کسب و کار خود را گسترش دهیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت تبلیغاتی پرمون طرح، شرکت وال مارت (Wal-Mart Stores Inc.)، بزرگترین شرکت فروشگاههای خرده فروشی آمریکاازطریق مشارکت بانمایندگی های فروش خودرو ازجمله AutoNation Inc.، بزرگترین شرکت خرده فروشی خودروهای جدید، به سرعت درحال ورود به کسب و کار فروش خودرو است.

CarSaver، پایگاه آنلاین خرده فروشی خودرو روز اول آوریل، تقریباً در 25 فروشگاه بزرگ شرکت والمارت در چهار بازار که شامل هوستون، دالاس، فینیکس و اوکلاهاما میشود، طرحی را راه‌اندازی خواهد کرد.

بودجه اجرای این طرح ترجیحاً از سوی شرکت هلدینگ بانک و خدمات مالی آمریکایی الای فایننشل (Ally Financial) تامین می‌شود. پایگاه دیجیتالی CarSaver این امکان را برای خریداران خودرو فراهم می‌کند تا خودروی موردنظر خود را انتخاب کنند، امور مالی و بیمه آن را از طریق این وب‌سایت یا کیوسک‌های صفحه لمسی تحت پشتیبانی مشاوران دو زبانه خودرو که از طریق تلفن دردسترس هستند، انجام دهند.

کارکنان مراکز پایگاه CarSaver -که در داخل فروشگاههای والمارت روبروی جایگاههای پرداخت ودر کنار سایر خدمات نظیر مراکزبینایی وسالن های طراحی ناخن تعبیه شده اند- درباره این طرح خریدخودرو به مشتریان فروشگاه های وال مارت توضیح خواهند داد.مشتریان می توانند یک خودروی نو،دست دوم یااستوک مجاز را انتخاب کنندودرخواست خود را برای انجام امور مالی و بیمه خودرو ازطریق کیوسکی در یکی از مراکز پایگاه CarSaver، گوشی موبایل خود، وبسایت CarSaver یا با شماره گیری شماره تلفن 800 ثبت کنند.

سپس پایگاه CarSaver مشتری ها رابه یکی ازنمایندگی های فروش معتبرمحلی ارجاع می دهد وقرار ملاقاتی رابااین نمایندگی فروش برای آنها تعیین می کند.اگر خریداران بانمایندگی فروش تماس نگیرند،یک مشاور خودرو بااین خریداران تماس می گیرد.نمایندگی های فروش در اکثر ایالت ها به ازای هر مورد فروش مبلغ 350 دلار تحت عنوان "هزینه موفقیت" به پایگاه CarSaver پرداخت می کنند. اگر فروش صورت نگیرد، هیچ مبلغی هم به پایگاهCarSaver پرداخت نمی شود. نحوه این پرداخت ها به قانون هر ایالت بستگی دارد و ممکن است به صورت پرداخت هزینه اشتراک باشد. نمایندگی های فروش، خودروهای دست دوم را نیز ارزیابی می کنند و آنهایی را که دارای وام و بیمه هستند، به فروش می گذارند. آقای کانن در مورد مکان نمایندگی ها می گوید: "مکان درست و مناسب خیلی ارزشمند است. باید مطمئن باشید که دسترسی به آن برای مشتریان شما راحت است." وی در ادامه اضافه میکند : "موضوع فقط فروش نیست. می خواهیم آنها را به عنوان مشتری ثابت خود حفظ کنیم و خدمات کسب و کار خود را گسترش دهیم."

آوریل 2016 پایگاه CarSaver، شرکت وال مارت، آژانس های کرایه اتومبیل و 20 نمایندگی فروش خودرو، نسخه آزمایشی (پایلوت) این طرح را در شهراستوارت در ایالت فلوریدا اجرا کردند.

مدیرعامل پایگاه CarSaver، شان ولفینگتون (Sean Wolfington) می گوید: تقریباً 80 درصد قرار ملاقات ها که ازطریق این طرح، تنظیم و زمان بندی شده بود، نهایتاً به فروش منتهی شد و از آنجا که قیمت خودروهای این طرح، صادقانه و بدون نیاز به چانه زنی بود مشتری‌ها به طور متوسط بیش از 3 هزار دلار کمتر از مبالغ ذکر شده روی اتیکت های قیمت هزینه کردند. نمایندگان شرکت وال مارت درباره این طرح صحبتی نکردند. خرده فروشان به ندرت درباره اقداماتی که به طور سراسری ارائه نشده، اظهار نظر می کنند.

کولیر می گوید "پیش از آنکه نمایندگی فروش خود را بفروشم، متوجه شدم لیدهایی (مشتریان راغب) که در این کار به دست آورده بودیم نیز به 10 تا 15 نمایندگی فروش دیگر واگذار شدند و این موضوع به میزان تبدیل کاربر به مشتری و تجربه مشتری ما آسیب زد چون مشتری ها با ایمیل ها و تماس های تلفنی چندین نمایندگی فروش بمباران شدند."به همین دلیل ما باید به جای مشتری های خود، کار خود را واگذار کنیم."

ولفینگتون در تشریح طرح وال مارت بارها به طرح مشابه و موفقی اشاره کرد که توسط شرکت خرده فروشی Costco اجرا شده بود.

وی در جریان این طرح قرار دارد: بیش از 20 سال پیش، وی طرح خرید خودرو شرکت Costco را برای یکی از نمایندگی های فروش این شرکت که در آنجا مشغول به کار بود، مدیریت می کرد.

وی می گوید "خیلی تحت تاثیر طرح شرکت Costco قرار گرفته بودم و اینکه اجرای این طرح چقدر برای نمایندگان فروش راحت تر بود چون مصرف کنندگان به شرکت Costco اعتماد داشتند و از قیمت های بدون نیاز به چانه زنی و تجربه بدون دردسر این شرکت راضی بودند."

ولفینگتون "متقاعد شد که روشی که توسط برندهایی ارائه می شد که از نظر مشتری ها مورد اعتمادترین برندها بودند، روش درست فروش خودرو یعنی فروش به قیمت شفاف و منصفانه بود.

ولفینگتون بعدها به راه اندازی پایگاه های تکنولوژی کمک کرد که باعث پیشرفت خرید دیجیتال خودرو شدند از جمله CyberCar/Automark که توسط شرکت Raynolds and Raynolds خریداری شد؛ شرکت BZ Results که توسط شرکتی که در حال حاضر تحت عنوان CDKGlobal معروف است خریداری شد؛ و VIN Solutions که توسط شرکت Cox Automotive خریداری شد. ولفینگتون می گوید: طرح شرکت Costco سالانه به طور متوسط به فروش بیش از یک هزار خودروی جدید در هر یک از نمایندگی های فروش این شرکت منجر می شود.

هدف طرح وال مارت، فروش سالانه در حدود یک هزار خودرو - نو و دست دوم- درهر یک از فروشگاه های بزرگ وال مارت است.

شرکت وال مارت در سراسر آمریکا حدود 500/3 فروشگاه بزرگ دارد. نود درصد مشتری ها در 15 مایلی یکی از این فروشگاه های وال مارت زندگی می کنند و 140 میلیون نفر از این مشتری ها هر هفته از فروشگاه های وال مارت بازدید می کنند. پایگاه CarSaver با فرض موفقیت آمیز بودن این طرح، امیدوار است به مدت دو سال در فروشگاه های وال مارت در سراسر آمریکا حضور داشته باشد و مشتری ها را با 10 هزار نمایندگی فروش مجاز خود مرتبط سازد.

شرکت Ally Financial پس از شرکت در اجرای آزمایشی این طرح موافقت کرد که به عنوان وام دهنده ترجیحی در این طرح شرکت کند. نمایندگی های فروش شرکت Ally می توانند پیش از سایر نمایندگی های فروش، متقاضی پیوستن به این طرح شوند و در این صورت به مدت 6 ماه، ماهانه از سوی پایگاه CarSaver یک هزار دلار اعتبار دریافت کنند.

مشتری هایی که امور مالی خود را از طریق شرکت Ally انجام می دهند، یک کارت هدیه 100 دلاری وال مارت دریافت خواهند کرد. تیم راسی (Tim Russi)، رییس امور مالی خودرو شرکت Ally می گوید: طرح وال مارت این فرصت را در اختیار شرکت Ally قرار می دهد تا از طریق دیگری تجربه مشتری خود را توسعه دهد.

وی می گوید: "همه ما سعی می کنیم تجربه مشتری بهتری داشته باشیم. پایگاه CarSaver در زمینه تلاش برای بهتر کردن این تجربه از طریق این طرح خرید، واقعاً پیشتاز است و برای مشتری آسایش، شفافیت، و شرایط منصفانه خرید را به ارمغان می آورد." او ادامه داد: "این طرح خرید با توجه به آنچه که شرکت وال مارت از اجرای آن کسب می کند، طرح عظیمی است و به نظر من نمایندگی های فروش هم مایل هستند در آن شرکت کنند."  آقای کانون از شرکت AutoNation با تاکید بر اینکه این طرح، توازن درستی رابین فروشنده ومشتری ایجادمی کند،گقت: "بنظرم این طرح موفق میشود وما آماده ایم تاآنرااجرا کنیم."

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تبلیغاتی پرمون طرح

پرمون طرح یک آژانس تبلیغاتی چابک و خلاق است؛ و این هوشیاری فعال را بیش از پانزده سال است که در خدمت ساخت روابطی بر پایه ی اعتماد و صداقت قرار داده است: پیوندهایی حرفه ای، در جهت منفعت و رضایت هر دو طرف، با پشتوانه ی خلاقیت. لطفا از ما کیفیت بخواهید؛ چون ما اهل کمیت نیستیم. باور داریم که در بازار صنعت و کسب و کار و با افزایش سطح سلیقه ی مخاطبان و انتظارشان از تولیدکنندگان، کیفیت بیش از پیش اهمیت دارد و پرداختن به آن کلید اصلی موفقیت است. همانطور که کیفیت خدمات و محصولات شما مهم است، کیفیت تبلیغات و خدمات ما نیز بسیار اهمیت دارد. بـا پشتوانه ی خلاقیت و وقت شنـاسی، پـرمون طرح مشتری هــای وفــادار و همیشگی دارد. چون خواسته هایشان به درستی برآورده می شود. یکی از توانایی های مهم نیروی انسانی ما انعطاف پذیریست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]