اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951202237646870

چگونه فقدان ماتریال بازاریابی بر روی فروش تاثیر می‌گذارد

چالش‌های بازاریابی مشاغل کوچک

کد: 13951202237646870

https://goo.gl/nR7HHv

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پست دولتی آمریکا (UPS) این هفته تبلیغات جدید تلویزیونی خود را با هدف قرار دادن صاحبان مشاغل کوچک پخش می کند که این تبلیغات نشان می‌دهند اگر مشاغل برای مطرح‌کردن کسب‌وکار خود فعالیت بازاریابی خوبی را به مشتریان ارائه نکنند، چه اتفاقی ممکن است که رخ دهد.

چالش های بازاریابی مشاغل کوچک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت تبلیغاتی پرمون طرح، شرکت پست دولتی آمریکا (UPS) این هفته تبلیغات جدید تلویزیونی خود را با هدف قرار دادن صاحبان مشاغل کوچک پخش می‌کند که این تبلیغات نشان می‌دهند اگر مشاغل برای مطرح‌کردن ‌وکار خود فعالیت بازاریابی خوبی را به مشتریان ارائه نکنند، چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.

تبلیغات ساخت شرکت تبلیغاتی Ogilvy and Mather، ادامه کمپین «حکایت شما چیست؟» "؟What's Your Story" شرکت پست UPSهستند که در ماه مارس راه‌اندازی شد.

کارن‌کلی، مدیر بازاریابی و تبلیغات پستUPS می‌گوید: در تحقیقات خود این مشکل را مورد بررسی قرار داده که آیا صاحبان مشاغل کوچک به شیوه مناسبی در بازار فعالیت می‌کنند یا بیرون می‌آیند و درباره محصولات خود حرف می‌زنند؛ به واسطه یک سری تبلیغات جدید سعی کرده تا این مشکل را حل و چگونگی برطرف‌سازی این مشکل را با استفاده از پست UPS Store بیان شود.

مشاغل کوچک از جمله نانوایی، آرایشگاه و فروشگاه طراحی آنلاین در موقعیت هایی تحت عنوان «جشن‌های نه چندان بزرگ» ‌هایی برپا می‌کنند، اما هیچ مشتری در آنها شرکت نمی‌کند.

خانم کلی ادامه می‌دهد، اینکه فقط درها را باز کنید و منتظر آمدن مردم بمانید کافی نیست بلکه باید کسب و کار خود را مدیریت کنید.

پست UPS Store می‌تواند به مشاغل کوچک کمک کند تا تمام نیازهای بازاریابی خود از «بسته‌بندی و ارسال تا چاپ و صندوق‌های پستی» را برطرف کنند.

تبلیغ دیگری تحت عنوان «بازاریابی سخت است» نشان می‌دهد مشاغل کوچک از آنجا که برنامه ها و ماتریال بازاریابی درستی در اختیار ندارند، با چالش‌هایی مواجه می‌شوند. فرد حمل‌کننده یک نشان تبلیغاتی، عابر پیاده‌ای را به زمین می‌اندازد؛ یک لوله‌کش کارت ویزیت ندارد به همین دلیل شماره تلفن خود را روی دست یک مشتری یادداشت می‌کند و یک مشتری تلفنی زمانی که صاحب یک کسب‌و‌کار، به جای آدرس محل کسب‌وکار خود، شماره صندوق پستی خود را می دهد حرف او را باور نمی‌کند.

در تبلیغ سوم تحت عنوان «آن جا»، یک فروشگاه خرده فروشی از آنجا که صاحبان مشاغل نمی‌دانند چگونه کسب‌وکار خود را به خوبی اداره کنند، مدام کار خود را از پیتزا فروشی گرفته تا سالن طراحی ناخن تا خدمات مراقبت‌های روزانه عوض می‌کند.

خانم کلی می گوید «در این تبلیغات از طنزی واقعی استفاده کرده تا مردم بتوانند با آنها واقعاً ارتباط برقرار کنند، به همین دلیل هم هست که اثربخشی بسیار بالایی دارند».

این تبلیغات این هفته از تلویزیون های کابلی از جمله AMC، CNBC، CNN، TNT و USA پخش می‌شوند.

این تبلیغات در ماه سپتامبر نیز در زمان پخش نمایش‌های پر بیننده تلویزیونی از جمله "صدا" (The Voice) در شبکه NBC و " قِسِر رفتن از تنبیه" (How to Get Away with Murder) در شبکه ABC.

نسخه چاپی این تبلیغات از ماه اکتبر در نشریاتی همچون "کارآفرین" (Entrepreneur) و مجله "Inc." منتشر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تبلیغاتی پرمون طرح

پرمون طرح یک آژانس تبلیغاتی چابک و خلاق است؛ و این هوشیاری فعال را بیش از پانزده سال است که در خدمت ساخت روابطی بر پایه ی اعتماد و صداقت قرار داده است: پیوندهایی حرفه ای، در جهت منفعت و رضایت هر دو طرف، با پشتوانه ی خلاقیت. لطفا از ما کیفیت بخواهید؛ چون ما اهل کمیت نیستیم. باور داریم که در بازار صنعت و کسب و کار و با افزایش سطح سلیقه ی مخاطبان و انتظارشان از تولیدکنندگان، کیفیت بیش از پیش اهمیت دارد و پرداختن به آن کلید اصلی موفقیت است. همانطور که کیفیت خدمات و محصولات شما مهم است، کیفیت تبلیغات و خدمات ما نیز بسیار اهمیت دارد. بـا پشتوانه ی خلاقیت و وقت شنـاسی، پـرمون طرح مشتری هــای وفــادار و همیشگی دارد. چون خواسته هایشان به درستی برآورده می شود. یکی از توانایی های مهم نیروی انسانی ما انعطاف پذیریست.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]