اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951103224716424

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان:

نخستین کتابخانه تخصصی کودکان نابینا راه اندازی شد

کد: 13951103224716424

https://goo.gl/l8PR4a

، همدان , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از راهاندازی نخستین کتابخانه تخصصی کودکان نابینا در مجموعه فرهنگی هنری عینالقضات همدانی خبر داد.

نخستین کتابخانه تخصصی کودکان نابینا راه اندازی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رضا غلامی خجسته در بازدید از مجموعه فرهنگی هنری عین‌القضات همدانی به همراه دیگر اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا افزود: در این کتابخانه تعداد 122 عنوان کتاب و کتاب‌های صوتی ویژه کودکان نابینا و کم بینا توسط جامعه روشندلان در موضوعات متنوع به این کتابخانه اهدا شده است.

خجسته اضافه کرد: ایجاد بخش تخصصی کودک و نوجوان در این کتابخانه برای ترغیب و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی نوجوانان و نونهالان با بیش از 630 کتاب با فضاسازی مناسب و تأمین منابع مطالعاتی مورد نیاز نیز از دیگر برنامه‌های کتابخانه است.  وی در ادامه این بازدید با اشاره به فعالیت اداره سلامت در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان اظهار کرد: این اداره با هدف بهبود کیفیت زندگی و پیشگیری از مشکلات و بیماری‌ها راه‌اندازی شده است. خجسته اضافه کرد: اداره سلامت برنامه‌های خود را در قالب خدمات فراوان بدون هزینه در زمینه‌هایی چون مددکاری اجتماعی، مشاوره روان‌شناسی، مشاوره در زمینه بیماری‌های خاص، مشاوره در زمینه فرزندپروری، مهارت‌های زندگی، آموزش حرکات اصلاحی و حقوق خانواده، تغذیه سالم، آموزش بهداشت و محیط زیست ارائه می‌دهد. وی همچنین به فعالیت فرهنگسراهای شهر اشاره کرد و افزود: در تمامی این فرهنگسراهای فعال کارگاه‌های آموزشی با موضوعاتی چون آسیب‌های ناشی از شبکه‌های تلویزیونی و شبکه‌های ماهواره‌ای، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، شکاف‌های نسلی، خشونت خانگی علیه زنان و کودکان، مهارت‌های پیش از ازدواج و زندگی، حل تعارض بین زوج‌ها، فرزندپروری، برقراری ارتباط با فرزندان و مشاوره‌های فردی برگزار می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری همدان

می‌توان گفت که حکومت مشروطه ایران در همدان تقریبا چند ماهی قبل از صدور فرمان آن در ایران به یمن وجود حکمران عارف و آزادیخواهی چون ظهیر الدوله صفا علیشاه در این شهر استقرار یافت. وی پیش از آن که اسمی از مجلس شورای ملی در ایران باشد در شهر همدان مجلس فواید عمومی را بنیاد گذاشت که حکم پارلمان شهری بود و بعدها انجمن ولایتی نام گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | نشریات و کتاب