اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225565464

نرخ گوشت گوسفند هفته‌های آینده به ثبات می رسد

توزیع روزانه ۱۰۰۰ لاشه گوسفند توسط شرکت پشتیبانی

کد: 13951104225565464

https://goo.gl/uKwSqn

، تهران , (اخبار رسمی): وزارت جهاد کشاورزی از ادامه توزیع گوشت گوسفند و گوساله در میادین و مراکز عمده‌فروشی پایتخت خبر داد.

توزیع روزانه ۱۰۰۰ لاشه گوسفند توسط شرکت پشتیبانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا ولی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا با اعلام این خبر گفت: توزیع گوشت گرم گوسفند و گوساله در میادین از امروز گسترش وسیعی یافته و با احتساب ۱۰ فروشگاه شهروند، تعداد آنها به حدود ۴۰ مرکز می‌رسد.

وی با اشاره به ابلاغیه دیروز معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر کاهش تعرفه واردات گوشت گوسفند از ۲۶ به پنج درصد، افزود: با توجه به کاهش تعرفه‌ها و امکان واردات این محصول با ارز مبادله‌ای و همچنین ادامه توزیع گوشت توسط شرکت پشتیبانی، به نظر می‌رسد قیمت این محصول تا هفته‌های آتی به همان مقدار قبل از گرانی‌ها برگردد.

به گفته وی، هیچ دلیلی برای گرانی وجود ندارد؛ زیرا شرکت پشتیبانی هم گوشت گوسفند و هم گوساله را به‌صورت بسته‌بندی و لاشه در مراکز مختلف پایتخت با قیمت متوسط ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم توزیع کرده و هیچ نگرانی از بابت ذخایر این شرکت نمی‌تواند وجود داشته باشد زیرا انبارها حداقل تا آخر سال جوابگوی نیاز داخلی خواهد بود.

ولی با تأکید بر اینکه توزیع گوشت گرم توسط شرکت پشتیبانی تا زمان به تعادل رسیدن قیمت‌ها ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: اینکه برخی ادعا می‌کنند توزیع شرکت قطع شده، صحیح نیست؛ زیرا شاید در چند روز ابتدایی، مراکز عرضه تعداد کمی را دربر می‌گرفت، اما از امروز تعداد این مراکز به شدت افزایش یافته و به حدود ۴۰ مرکز می‌رسد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور معتقد است: یکی از مشکلاتی که نوسانات اخیر را به وجود آورد، اختلالاتی بود که برخی دلالان و واسطه‌ها در بازار ایجاد کردند، اماً به‌طور قطع اجازه نخواهیم داد چنین سوءاستفاده‌ای ادامه‌دار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت جهاد کشاورزی

بخش کشاورزی و توجه به توسعه و عمران روستا ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همواره مورد اهتمام و تایید قانونگذاران ، برنامه ریزان و دستگاه های اجرایی و محور توسعه اقتصادی و اجتماعی بوده و تحولات وسیعی در عرصه کشاورزی و روستاها و مناطق عشایری به وجود آمده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]