اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951105226276033

تمهیدات لازم با حضور معاونین شهرداری تهران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) پیش بینی شد

دفن پیکر پاک شهدای آتش نشان در روز پنج شنبه

کد: 13951105226276033

https://goo.gl/1m4bGw

، تهران , (اخبار رسمی): در پی اعلام تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدای آتش نشان حادثه ی پلاسکو در روز پنج شنبه هفتم بهمن ماه جلسه هماهنگی برای انجام مقدمات و تمهیدات لازم با حضور معاونین شهردار تهران و هیات همراه به صورت میدانی و بازدید از قطعه ی مورد نظر برگزار شد.

دفن پیکر پاک شهدای آتش نشان در روز پنج شنبه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا، در ابتدای این بازدید توکلی مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها)درسخنانی ضمن ابراز این مطلب که با چشمانی خونبار و دلی اندوهگین با پیکر های پاک همکارانمان در آتش نشانی خداحافظی می کنیم  ، اظهار داشت : امروز تکلیف و مسئولیت خطیری بر عهده بهشت زهرا(سلام الله علیها) است که از این شهدا به نحو شایسته ای میزبانی کنیم.

 عبدالهی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز در بازدید میدانی ضمن ابراز همدلی و همدردی با خانواده های این عزیزان و همچنین همراهی با شهروندان در راستای ارج نهادن به ایثار شهدای آتش نشان این از خودگذشتگی و رشادت آتش نشانان را باعث ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت، تمدید معارف معنوی دفاع مقدس و ارزشهای اسلام در جامعه دانست و گفت : شهدای سرافراز آتش نشان عطر و شمیم خوش شهادت را در تهران طنین انداز کردند.

عبدالهی ادامه داد : معاونت فرهنگی و اجتماعی تهران با همه ی استعداد و توانایی در این مراسم تلاش می کند مراسمی در شأن و منزلت شهدای گرانقدر آتش نشان برگزار گردد.

تشکری هاشمی معاون منابع انسانی شهرداری تهران نیز در بازدید از بهشت زهرا(سلام الله علیها) بر ایجاد هماهنگی های لازم با سازمانها، شرکت ها و مناطق 22 گانه شهرداری تهران و دیگر دستگاه ها در جهت آمادگی و پیش بینی های لازم و حضور در مراسم خاکسپاری با شکوه شهدا در گلزار شهدای بهشت زهرا(سلام الله علیها) تاکید کرد.

در این دیدار سعید خال معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) از آخرین هماهنگی ها و پیش بینی های لازم در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین پشتیبانی از این مراسم عظیم و باشکوه گزارشی را به معاونین شهردار تهران ارائه کرد و اعلام کرد: سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) با همکاری در برگزاری مراسمی باشکوه و با عظمت برای شهدای آتش نشان در پی کاستن از دردها و آلام خانواده های این عزیزان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه