اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951123234666033

با مشارکت خیرین در شمال تهران راه اندازی شد

احداث اولین مرکز روان درمانی دختران آسیب دیده

کد: 13951123234666033

https://goo.gl/n7bvIw

، تهران , (اخبار رسمی): مرکز نگهداری و ایجاد اشتغال برای دختران در معرض آسیب و آسیب دیده با مشارکت خیرین و شهرداری منطقه یک در شمال تهران ساخته می شود.

احداث اولین مرکز روان درمانی دختران آسیب دیده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سیدعلیرضا حسینی قائم مقام شهردار منطقه یک در این جلسه که با حضور مدیر عامل مرکز خدمات اجتماعی و رفاهی شهرداری تهران ، مدیر کل مشارکتهای اجتماعی وزارت بهداشت ، مریم بهجتی مشاور شهردار منطقه یک در امور بانوان و خیرین  برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: زنان آسیب دیده حاصل عواملی نظیر فقر ، مشکلات مالی و اقتصادی، گسست های ارزشی و اخلاقی و... هستند آماده نبودن شرایط و پذیرا نبودن جامعه و خانواده ها برای پذیرش این زنان مشکلی است که بر دردها و مشکلات این قشر از جامعه می افزاید و  روز به روز بر پیچیدگی مسایل آنان دامن می زند و در بروز و افزایش جرائم و آسیب های مختلف آن ها بی تاثیر نیست لذا ساخت مرکزنگهداری و ایجاد اشتغال برای آنان در منطقه یک،مورد بررسی قرار گرفت و خیرین آمادگی خود را جهت احداث مرکزی برای این افراد اعلام کردند .

وی گفت: خیرین آمادگی، قول مساعدت و همکاری لازم را جهت احداث این مرکز با برآورد هزینه ای حدود 4 میلیارد تومان و خرید یک مرکز جهت نگهداری کودکان معتاد اعلام  و مساعدت خود را در راستای اشتغال زایی در این مراکز با امکاناتی جهت الیاف بافی ،قالی بافی و ... جهت زنان سرپرست خانوار مطرح کردند.
مریم بهجتی مشاورشهردار منطقه یک در امور بانوان نیز افزود: آماده سازی زیر ساختها در حوزه آسیبهای اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ومراکزی در سطح منطقه باید ایجاد شود که بتوان این افراد را در آنجا حمایت کرده و برای آنها اشتغال ایجاد نمود تا از آسیبهای جدی تر جلوگیری شود.
مدیر کل مشارکتهای اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز که در این جلسه حضور داشت ، اقدامات شهرداری در حوزه آسیب و خدمات اجتماعی را مناسب توصیف کرد و در جهت پیشگیری و درمان با توجه به پتانسیل های وزارت بهداشت آمادگی خود را اعلام نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه