اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951210240036033

صبح امروز

شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک آغاز شد

کد: 13951210240036033

https://goo.gl/KvlVbS

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران در آستانه برگزاری «شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» گفت: همزمان با برگزاری این کنفرانس بین المللی، دومین نشست کمیته حمل و نقل شهرهای آسیایی نیز به میزبانی تهران برگزار می شود.

شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی ترافیک آغاز شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دکتر مازیار حسینی افزود: به این منظور از 94 شهر عضو کمیته شهرهای آسیایی و همچنین کلان شهرهای مهم آسیا نظیر توکیو، دهلی نو، بمبئی، کوآلالامپور، جاکارتا، سنگاپور، هانوی، هایکو، مانیل و کراچی، دعوت به عمل آمده تا به منظور انتقال آخرین تجارب و دست آوردهای خود در زمینه ارتقاء و بهبود حمل و نقل شهری در این کنفرانس بین المللی حضور به هم رسانند.

وی با اشاره به این که برپایی نمایشگاه جانبی از جمله بخش های این کنفرانس بین المللی است که هر سال مورد استقبال چشمگیر علاقه مندان قرار می گیرد، اظهار کرد: در این نمایشگاه، آخرین قابلیت های موجود در نرم افزار های شبیه سازی و برنامه ریزی ترافیک ارائه شده و تازه ترین محصولات پژوهشی و مطالعاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک عرضه می شود.
معاون شهردار تهران با بیان این که در نمایشگاه جانبی کنفرانس ترافیک تهران، آخرین دستورالعمل ها و ضوابط حوزه حمل و نقل و ترافیک و جدیدترین دست آوردهای مرتبط با ارتقای دانش و توسعه فن آوری های نوین این حوزه ارائه می شود، تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه، تولیدات و محصولات داخلی مرتبط با سیستم های هوشمند و نیز اختراعات و نو آوری ها در زمینه حمل و نقل و ترافیک عرضه می گردد.

حمایت علمی 9 دانشگاه معتبر کشور از کنفرانس
معاون شهردار تهران با اشاره این که نمایشگاه ترافیک تهران از حامیان علمی داخلی و خارجی معتبری برخوردار است، تصریح کرد: دانشگاه های صنعتی شریف، تهران، علم و صنعت، صنعتی امیر کبیر، تربیت مدرس، بین المللی امام خمینی (ره)، علامه طباطبایی، آزاد اسلامی و گیلان از جمله حامیان دانشگاهی این کنفرانس هستند.
دکتر مازیار حسینی با بیان این که پلیس راهور ناجا، سازمان حفاظت محیط زیست، جامعه مهندسین حمل و نقل ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران، جمعیت طرفداران ایمنی راهها و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از دیگر سازمان ها و نهادهای داخلی حامی کنفرانس مذکور محسوب می شوند، خاطرنشان کرد:UITP ، EGO، ITDP،UIC  و 21 WALK از جمله انجمن ها و سازمان های خارجی حامی علمی این کنفرانس بین المللی هستند.
گفتنی است «شانزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» همزمان با «دومین نشست کمیته حمل و نقل شهرهای آسیایی» طی روزهای دهم و یازدهم اسفند ماه جاری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]