اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951214241176033

30 اسفند ماه آخرین مهلت پرداخت قبوض عوارض شهری

کد: 13951214241176033

https://goo.gl/L0oooY

، تهران , (اخبار رسمی): با پایان یافتن توزیع قبوض انبوه عوارض پایدار شهرداری تهران که شامل(عوارض نوسازی، کسب و پیشه ، تابلوهای صنفی و بهای خدمات مدیریت پسماند) است شهروندان فقط تا پایان سالجاری فرصت پرداخت قبوض عوارض را دارند.

30 اسفند ماه آخرین مهلت پرداخت قبوض عوارض شهری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران،  اداره کل تشخیص و وصول درآمد، پس از فرآیند تولید و چاپ قبوض انبوه ، توزیع آنها از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران پایان یافت و شهروندان تا 30 اسفند ماه سالجاری فرصت پرداخت قبوض عوارض مذکور را دارند .

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد گفت: مهلت پرداخت قبوض عوارض صرفا تا پایان سالجاری است و شهروندانی که عوارض متعلقه ملک خود را تا تاریخ 30 اسفند جاری پرداخت کنند شامل تسهیلات خوش حسابی شهرداری تهران خواهند شد . این دسته از شهروندان از10 درصد جایزه خوش حسابی عوارض نوسازی و مشاغل  و تابلو های صنفی بهره مند می گردند و چنانچه قبوض عوارض نوسازی تا پایان مهلت فوق پرداخت نشود، مشمول 9%جریمه دیرکرد خواهد شد.
رزمی افزود، شهروندان گرامی می توانند، از طریق پرتال شهرداری تهران به نشانیwww.tehran.ir ،سامانه تلفنی 137 ، اینترنت بانک، همراه بانک ،تلفنبانک،ATMواز طریق درگاههای غیر حضوری بانکهای طرف قرارداد شهرداری تهران  نسبت به پرداخت قبوض اقدام نمایند.
مهدی رزمی گفت: به منظور رفاه حال شهروندان محترم و تکریم ارباب رجوع، ستادهای ویژه پاسخگوئی به سؤالات احتمالی شهروندان درادارات درآمد مناطق 22گانه شهرداری تهران و اداره کل تشخیص و وصول درآمد دایر گردیده است که در ساعات اداری جوابگوی مودیان محترم می¬باشند و چنانچه به هر نحو قبوض به دست شهروندان محترم نرسیده است می توانند ضمن مراجعه به ستاد های پاسخگویی و یا دفاتر خدمات الکترونیک شهر از وضعیت بدهی و پرداخت های ملک خود مطلع و قبض دریافت نمایند.
مدیر کل تشخیص و وصول درآمد در پایان اظهار امیدواری کرد، شهروندان محترم تهرانی در فرصت اندک تا پایان سالجاری نیز همانند سنوات گذشته با مشارکت در پرداخت به موقع عوارض و بهای خدمات مذکور، در آبادانی وعمران شهر خود سهیم بوده و مدیریت شهری را  نیز در رسیدن به این امر یاری کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه