اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951224244696033

در قرعه‌کشی مراسم تجلیل از 800 راننده نمونه خودرو سرویس شهر انجام شد

اهدای پراید به راننده خوش شانس خودرو سرویس شهر

کد: 13951224244696033

https://goo.gl/p99NLt

، تهران , (اخبار رسمی): سومین مراسم تجلیل از رانندگان نمونه شهرداری تهران با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری و رییس سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برگزار شد.

اهداء پراید به راننده خوش شانس خودرو سرویس شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران در مراسم‌هایی که در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برکزار شد، در دو مرحله از 800 راننده نمونه شرکت خودرو سرویس شهر، شاغل در مناطق 22 گانه، سازمان‌ها و ادارات شهرداری تهران تقدیر شد.

در جریان این مراسم بین آن دسته از رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر که از فروشگاه سفیران خرید کرده بودند، قرعه کشی و به حسن قنبری، راننده خوش‌شانس شاغل در منطقه 3 شهرداری تهران، یک دستگاه پراید، اهداء شد.
مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران، پرویز سروری و علی صابری از اعضای شورای اسلامی شهر، سید جعفر تشکری هاشمی، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری، مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، هادی ذاکری، قائم مقام معاونت توسعه منابع انسانی، ابوالفضل ذوالقدر، معاون مالی و اداری سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و جمعی دیگر از مدیران شهری، مهمانان ویژه این مراسم بودند.
مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم، گفت: «تلاش همه ما در هر جایگاهی که هستیم این است که زندگی مردم جامعه‌مان بهتر شود و قطعا تلاش رانندگان خدوم شهرداری تهران هم در رسیدن به این هدف، موثر است. کاری که شما انجام می‌دهید کار ساده‌ای نیست و امیدواریم با استفاده مناسب از ابزار الکترونیک، روز به روز فعالیت‌تان بهتر و موفق‌تر شود.»
سید جعفر تشکری هاشمی، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران نیز در سخنانی گفت: «همکاران راننده ما در شرکت خودرو سرویس شهر بیش از همه زحمت می‌کشند. اگر شهر ما امروز به عنوان شهری توسعه یافته شناخته می‌شود و باعث بالندگی و افتخار جهان اسلام است، نتیجه زحمات تک‌تک کسانی است که فارغ از جایگاه و مسئولیت‌شان، به شهرشان عشق می‌ورزند و عاشقانه تلاش می‌کنند.»
وی افزود: «اگر ما احساس می‌کنیم یک خانواده هستیم، مشکل یک عضو خانواده مشکل همه ماست و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم گره‌گشای مشکلات این خانواده باشیم.»
مصطفی منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و رییس هیات مدیره شرکت خودرو سرویس شهر هم در سخنانی کوتاه، تصریح کرد: «رانندگان شهرداری تهران از زحمتکش‌ترین همکاران ما در این مجموعه پرافتخار هستند و بی‌ادعا به تلاش برای انجام وظیفه‌شان می‌پردازند. به این خانواده زحمتکش و گرم و صمیمی، خسته نباشید می‌گویم.»
رییس هیات مدیره شرکت خودرو سرویس شهر، افزود: «بنده نیز به واسطه حضورم در هیات مدیره این شرکت، همیشه بر رسیدگی و نگاه ویژه به موضوع معیشت همکاران راننده تاکید ویژه داشته‎ام. امروز هم اعلام می‌کنم که با پیش بینی یک تعاونی اعتباری، در مسیر اعطای وام به رانندگان عزیز قدم برخواهیم داشت.»
این سخنان دکتر منتظرالمهدی با تشویق شدید حضار در سالن روبرو شد.
ابوذر مختاری، مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر هم در سخنرانی کوتاه خود در این مراسم، گفت: «ما در روز اول فعالیت‌مان شعاری با مضمون همدلیم و همراه، در خانواده بزرگ خودرو سرویس شهر را سرلوحه کارمان قرار دادیم، شعاری که به آن باور قلبی داشتیم و سعی کردیم در عمل آن را محقق کنیم.»
مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر افزود: «اگر به سمت تاسیس فروشگاه و مرکز خدمات خودرویی اختصاصی رانندگان محترم و یا راه‌‎اندازی تورهای سیاحتی شما و زیارتی مشهد و کربلای معلا رفتیم، اگر موضوع سنگین کارت خدمات رفاهی برای رانندگان زحمتکش را پیگیری و به سرانجام رساندیم و دیگر موارد رفاهی که در این مدت محقق شد، دلیلش این بود به طور قلبی، دغدغه خانواده بزرگ رانندگان خودرو سرویس را داشتیم و تمام تلاش‌مان را برای آسایش این عزیزان و خانواده گرانقدرشان انجام دادیم.»
مختاری تاکید کرد: «تور عتبات عالیات از جمله مواردی بود که همیشه آرزوی راه‌اندازی آن را برای همکاران خوب‌مان داشتیم و به لطف خدا هفته گذشته محقق شد و اولین کاروان از رانندگان از طریق فرودگاه امام(ره) عازم نجف شدند. امروز هم این وعده را به شما می‌دهم که به امید خدا در سال جدید، همکاران راننده را به همراه خانواده محترم‌شان به عتبات عالیات اعزام کنیم.»
در این مراسم‌ها که طی دو روز برگزار شد و 3200 نفر از خانواده رانندگان شرکت خودرو سرویس شهر حضور داشتند، حمید ماهی صفت، به اجرای استند آپ کمدی پرداخت و گروه موسیقی سون و گروه‌ نمایشی فیتیله‌ای‌ها نیز به اجرای برنامه پرداختند.
به غیر از قرعه‌کشی پراید، در هر روز به 25 نفر از حاضران در سالن هم به قید قرعه، ربع سکه بهار آزادی اهداء شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه