اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951204238436033

تا پایان امسال عملیاتی می شود

احداث و بهره برداری 25 بازار تره بار در تهران

کد: 13951204238436033

https://goo.gl/TtKNHK

، تهران , (اخبار رسمی): معاون خدمات شهری شهرداری تهران از احداث و بهره برداری تعداد 25 بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران تا پایان سال 95 خبر داد.

احداث و بهره برداری 25 بازار تره بار در تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مهندس مجتبی یزدانی با اعلام این مطلب گفت: براساس سیاست مدیریت شهری مبنی بر احداث بازار میوه و تره بار در هر محله این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

یزدانی در ادامه افزود: 25  بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران در حال احداث و بهره برداری می باشد که از این تعداد، عملیات ساخت 14 بازار میوه و تره بار به اتمام رسیده و احداث مابقی بازارها نیز تا پایان امسال به اتمام می رسد.
وی در ادامه گفت: مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته شش بازار در منطقه 20،  سه بازار در منطقه 12، سه  بازار در منطقه 14، سه بازار در منطقه 5 ، یک بازار در منطقه 15، دو بازار در منطقه 19، دو بازار در منطقه 21، یک بازار در منطقه 9، یک بازار در منطقه 11، دو بازار در منطقه 16و  یک بازار در منطقه 17 در شهر تهران احداث و بهره برداری خواهد شد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد: هدف از احداث این بازارها دسترسی آسان شهروندان به منظور تامین مایحتاج روزانه خود در کمترین زمان ممکن و با قیمت کمتر و کیفیت بهتر از سطح میادین میوه و تره بار می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه