اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951106226646033

دیواره رینگ بیرونی میدان آزادی نونوار شد

کد: 13951106226646033

https://goo.gl/atsBaE

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 با اشاره به مراحل پایانی بهسازی محوطه برج آزادی از بهسازی و زیباسازی دیواره رینگ بیرونی میدان آزادی خبر داد.

دیواره رینگ بیرونی میدان آزادی نونوار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حمید محسنی با اعلام این خبر گفت: همزمان با بهسازی محوطه برج آزادی ، اصلاح و مرمت تپه ها و بهسازی جداول رینگ داخلی این میدان بزرگ در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: زیباسازی میدان آزادی بعنوان دروازه غربی تهران همواره در اولویت فعالیت های خدمات شهری است و نگهداشت فضای سبز این بخش از پایتخت بر عهده ما بوده و جذابیت خاصی به این میدان بزرگ داده است.
شهردار منطقه 9 تصریح کرد: جداول رینگ داخلی میدان آزادی با استفاده از فناوری کامپوزیت در متراژ یک کیلومتر بهسازی شد.
وی ادامه داد: در راستای زیباسازی نما های شهری و به ویژه میدان آزادی، رنگ آمیزی دیواره رینگ بیرونی میدان آزادی با تکنیک رنگ مالون انجام شد.
محسنی اذعان داشت: علاوه بر این، دیواره ضلع غربی بوستان المهدی (عج) در بزرگراه سعیدی نیز رنگ آمیزی و زیباسازی شد.
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات عمرانی در میدان آزادی و به ویژه محوطه برج آزادی بر ارتقا بصری این میدان زیبا افزوده خواهد شد و دروازه غربی پایتخت بیش از پیش رخ می نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه