اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951106226705125

بسته‌بندی‌ تخصصی جدید برای بازارهای صادراتی و داخلی ارائه شد

لباس عید بر تن محصولات به‌ مالت

کد: 13951106226705125

https://goo.gl/S75i2V

، شهر کرد , (اخبار رسمی): ورود موفقیت آمیز به‌مالت در جمع محصولات سلامت و اورگانیک منجر به تغییر بسته‌بندی‌های محصولات به مالت به بهترین شکل ممکن شد.

چه چیزی در جعبه های به مالت قرار خواهد گرفت؟

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت به‌مالت، بدینوسیله به اطلاع شرکت‌های پخش موادغذایی و گیاهان دارویی میرساند که این شرکت اقدام به تغییر بسته‌بندی‌های خود کرده و این بسته‌بندی ها از اول اسفند‌ماه به بازار عرضه خواهند شد.

بسته‌بندی یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای معرفی محصولات است. یک بسته‌بندی خوب باید در یک نگاه محصول را معرفی کند ضمن آنکه در بسته‌بندی‌های جدید به‌مالت این نکته مدنظر قرار گرفته شده و هدف ما متمایز سازی بسته‌بندی‌ها و معرفی راحت خواص محصولات بوده است.

بسته‌بندی‌های جدید از اول اسفندماه وارد بازار خواهد شد که این مژده‌ای بسیار نیکو برای مشتریان به‌مالت خواهد بود؛ این بسته‌بندی به قدری زیبا طراحی شده که شما می‌توانید از آن به‌عنوان یک هدیه استفاده کنید. با اهدای این هدیه بسیار زیبا و پرفایده نقش بسیار زیادی در افزایش سلامت و تندرستی خواهید داشت.

منتظر رونمایی از بسته بندی های زیبای به مالت باشید.

لازم به ذکر است که این شرکت آماده عقد قرارداد نمایندگی با عزیزانی است که درخواست اخذ نمایندگی این شرکت را دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]