اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951106226716450

حضور شرکت مهندسی آبسان پالایش درجمع مشتریان چارگون

کد: 13951106226716450

https://goo.gl/Z0udrt

، تهران , (اخبار رسمی): این شرکت با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و مدیریت منابع انسانی در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

حضور شرکت مهندسی آبسان پالایش درجمع مشتریان چارگون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چارگون، میلاد پاکنژاد، کارشناس فروش محصول گفت: شرکت مهندسی آبسان پالایش در نخستین گام، دیدگاه همراه، نرم‌افزار مکاتبات۵ از راهکار اتوماسیون اداری و نرم‌افزار حضور و غیاب از راهکار منابع انسانی مجموعه دیدگاه را برای استقرار در ساختار اداری خود برگزیده است.

وی ادامه داد: این شرکت با شناخت نیازمندی‌های بازار تلاش کرده تا همراه با دانش روز و خلاقیت و نوآوری‌های بومی با تولید نرم‌افزارهای سازمانی  کسب‌وکارهای مختلف کشور را یاری کند.
کارشناس فروش محصول چارگون افزود: راهکارهای اتوماسیون اداری و مدیریت منابع انسانی دیدگاه با تمرکز بر پوشش همه‌جانبه نیازهای کاربران سیستم‌ها در ساختار اداری و افزایش کارآیی ساختار منابع انسانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، راهبردهایی عملی و تحول‌آفرین را در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی