اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951106226826033

گاراژهای عامل آتش سوزی در خیابان خلازیر پلمپ شد

کد: 13951106226826033

https://goo.gl/tC8MQu

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 19 گفت: در راستای برخورد قانونی با عوامل آتش سوزی در خیابان خلازیر دستور قضایی برای پلمپ 3 گاراژ در این خیابان صادر شد.

گاراژهای عامل آتش سوزی در خیابان خلازیر پلمپ شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه 19، پیمان قربانی با اشاره به اخطارهای قانونی به مالکین مخاطی بیان کرد: پس از این اخطارها 5  گاراژ ضایعات فروش در خلازیر شناسایی شدند که به منظور ایجاد گرما در نگهبانی بویژه در ساعات تاریکی شب اقدام به سوزاندن ضایعات و زباله ها می کردند. 

به گفته وی تاکنون 3 گاراژ پلمپ شده است و دو گاراژ دیگر نیز پس از گذراندن مراحل حقوقی پلمپ خواهند شد.
قربانی تصریح کرد: درخصوص برخورد با این اقدام مضر زیست محیطی تصمیمات دیگری مبنی بر فرهنگ سازی در این خیابان از طریق نصب بنر و پوستر ، برگزاری جلسات ویژه با شورایاری ها و تذکر و ارشاد کسبه ضایعات فروشان  انجام شد که با این اقدامات شاهد کاهش چشمگیر این فعالیت در خیابان خلازیر بوده ایم.
این مسئول خاطرنشان کرد: کنترل مستمر محله شهید کاظمی در هنگام شب با هدف شناسایی مالکین گاراژه های متخلف و معرفی آنها به اداره حقوقی منطقه انجام می شود. 
گفتنی است آتش زدن انواع ضایعات (پلاستیک ، لاستیک ،سیم وکابل فرسوده و...) توسط تعدادی از کسبه و افراد سودجو به منظور کسب درآمد و ایجاد گرما در نگهبانی گاراژهای ضایعات فروشان اقدامی است که ضمن افزایش آلاینده ها می تواند باعث تشدید پدیده وارونگی هوا در فصل سرما شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه