رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران خبرداد

راه اندازی تورهای تهرانگردی در دهه فجر

کد: 13951110228226015

https://goo.gl/CQpFV3

، تهران , (اخبار رسمی): رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران از راه اندازی تورهای تهرانگردی ویژه ایام دهه فجر برای عموم شهروندان پایتخت خبر داد.

راه اندازی تورهای تهرانگردی در دهه فجر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، فرزاد هوشیار پارسیان با اشاره به نزدیک شدن ایام یوم الله 22 بهمن و طلوع فجر انقلاب اسلامی بر اهمیت روایتگری اتفاقات  انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: «انقلاب اسلامی مبداء تمام تحولات سیاسی، اقتصادی، علمی و ... برای کشور عزیزمان بود و موجب ارتقاء جایگاه ایران و اسلام در سطح منطقه و جهان شد که یادآوری و تجدید عهد و پیمان دوران انقلاب اسلامی نه تنها وظیفه ماست بلکه دینی بزرگ از شهدا بر گردن ماست.»

وی ادامه داد: به همین منظور ستاد گردشگری شهرداری تهران در نظر دارد تورهای نیم روزه ویژه ای را با عنوان تورهای تهرانگردی فجر انقلاب اسلامی ویژه عموم شهروندان، دانش آموزان و دانشجویان برگزار کند. این تورها از روز 12 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر در چهار مسیر فعالیت خود را آغاز می کند و تا 22 بهمن ماه به صورت همه روزه ادامه دارد.»

هوشیار پارسیان در توضیح مسیرهای این تورها افزود: «مسیر شماره یک: مدرسه علوی، مدرسه رفاه، موزه شهید رجایی، میدان بهارستان، موزه مجلس، باغ موزه قصر، مسیر شماره دو: مزار شهدای انقلاب، جایگاه جلوس امام(ره)، مزار شهدای هفت تیر، حرم امام خمینی(ره)، مسیر شماره سه: جماران، باغ موزه قصر، لانه جاسوسی، مسیر شماره چهار: موزه عبرت، موزه علوم و فناوری است.»

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران ویژگی اصلی این تورها را راویان و راهنمایان تخصصی ای دانست که صمن اشراف بر تمامی اماکن گردشگری و تاریخی مسیرها بر وقایع انقلاب و اتفاقات آن دوران تسلط دارند و علاقه مندان به این تورها می توانند تجریه متفاوتی را از تهرانگردی انقلاب اسلامی تجربه کنند.

به گفته هوشیار پارسیان، این تورها از ساعت 9 صبح آغاز شده و در ساعت 13 به پایان می رسد و دارای امکاناتی همچون اتوبوس گردشگری، پذیرایی میان وعده، راهنمای تخصصی، بیمه و ورودیه ها است و مبلغ هر مسیر برای هر شهروند 14 هزار تومان در نظر گرفته شده است. بنابراین شرکت کنندگان درکوتاه ترین زمان می توانند با بهترین کیفیت، گذری بر انقلاب اسلامی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شیوه کسب اطلاعات بیشتر و خرید این تورها همچون تورهای دیگر ستاد گردشگری شهرداری تهران از طریق سامانه تلفنی 137، کانون های گردشگری سرای محلات 354 گانه شهر تهران، کانترهای گردشگری سطح شهر و سایت www.visit.tehran.ir است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت امور اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران

معاونت اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران یکی از مهمترین معاونت های شهرداری تهران است که وظیفه اجرای سیاست های کلان شهری در حوزه اجتماعی و امور فرهنگی شهرداری تهران را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]