اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951110228336033

در دیدار مردمی شهردار منطقه 8 با نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج ا...) در محله کرمان :

بافت های فرسوده زنگ خطری برای شهروندان است

کد: 13951110228336033

https://goo.gl/EbvTeJ

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 8،با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج ا...) در محله کرمان ، با نمازگزاران دیدار و گفت و گو کرد.

بافت های فرسوده زنگ خطری برای شهروندان است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، مهندس بهمن نوری در این دیدار با تاکید بر این نکته که فعالیت های اجرایی باید  با محوریت مساجد باشد؛گفت: باید تصویری از شهرداری بسازیم که مردم نگاه خوش بینا نه ای به فعالیت های شهرداری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه اداره شهربا جمعیت 14 میلیونی کار ساده ای نیست افزود: اینکه آتش نشانان  فداکارانه جان خود را در راه نجات دیگران به خطر اندازند و اینگونه طعمه بلا و حادثه شوند امری است جانسوز که شاید اگر به تذکرات و اخطارهای کارشناسان جدی گرفته می شد شاهد چنین حادثه ای نبودیم.
مهندس نوری افزود: این حادثه مسائل مهمی را در خصوص بافت های فرسوده و نظارت بر این امر مهم را مطرح نمود که می تواند زنگ خطر و کلاس درسی برای همه دست اندرکاران باشد و باید در این خصوص تامل بسیار نمود .
شهردار منطقه 8، تصریح کرد : بحث بازسازی بافت های فرسوده و استحکام بخشی به حوزه های قدیمی شهر همواره موضوعی مهم بوده  و برما واجب است که همواره عمل به قانون و سخت گیری نسبت به ایمنی و جان مردم را سرلوحه اصلی عملکرد خود قرار دهیم زیرا همه ما در بروز چنین حوادثی مسئولیم.
مهندس نوری ضمن تشکر و قدردانی از محبت و ابراز همدردی شهروندان دراین مدت  وهمه همکاران در شهرداری ، خواستار  توجه پیش از پیش  به احداث بنا و  ساختمان ها و همچنین ایمن سازی بناهای قدیمی و جدی گرفتن اخطار صادره ازسوی کارشناسان آتش نشانی شد.
وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع عنوان داشت: هم اکنون در سایه مدیریت دلسوزانه و مقتدرانه کلانشهر تهران،دکتر قالیباف، خادمان مردم در مدیریت شهری خود را ملزم به پاسخگویی و خدمتگزاری بی منت به شهروندان می دانند.
 شهردار منطقه 8، با اشاره به تعامل شهروندان با مدیریت شهری ادامه داد: بی تردید مدیریت شهری بدون مشارکت و همکاری عموم مردم قادر به اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها نیست و لازم است شهروندان فهیم منطقه، شهرداری را در اجرای این طرح ها یاری کنند.
مهندس نوری در پایان اضافه کرد : جا دارد یادی کنیم از شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو تهران و ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده این عزیزان برای آنان آرزوی صبر و سلامتی نمائیم و از این حادثه درس های مهمی را بیاموزیم و تلنگری باشد در راستای قانونمداری  که دیگرهرگز شاهد بروز چین حوادث ناگواری نباشیم.
لازم به ذکر است؛ در این دیدار نمازگزاران ضمن گفت و گو با شهردار منطقه؛مسائل و مشکلات خود را را در محل زندگی شان مطرح کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه