اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951110228386033

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تاکسیرانی خبر داد

روزشمار آغاز اولین یادواره شهدای سازمان تاکسیرانی

کد: 13951110228386033

https://goo.gl/xwuE63

، تهران , (اخبار رسمی): نجفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه اولین یادواره شهدای تاکسیران در دهه مبارک فجر برگزار می شود اظهار داشت: در راستای تکریم فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده معظم شهدای تاکسیران، مراسم باشکوهی در 14 بهمن ماه مصادف با ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد .

روزشمار آغاز اولین یادواره شهدای سازمان تاکسیرانی

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تاکسیرانی افزود: این مراسم با حضور جمعی از مسئولین لشگری و کشوری و بیش از 1000نفر از خانواده ایثارگران تاکسیران در مجتمع فرهنگی -  ورزشی 5آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار خواهد شد.

نجفی از شناسایی سه  شهید تاکسیران جدید در این طرح خبر داد وگفت:  به لطف خداوند و عنایت شهداء، در طرح فراخوانی که از اول دی ماه توسط رسانه ملی و خبرگزاری ها نیز اطلاع رسانی شد، اطلاعات سه شهید دیگر به بانک اطلاعات شهدای تاکسیران اضافه شد و امید است بتوانیم ضمن معرفی ایشان، راه این عزیزان را ادامه و فرهنگشان را ترویج دهیم.
وی با دعوت از خانواده های شهدا و ایثارگران تاکسیرانی شهر تهران جهت حضور در این مراسم تصریح کرد : نباید فراموش کنیم که نقش خانواده معظم شهدا در شکل گیری انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن کمتر از شهدا نیست و اگر صبر، تحمل و بزرگواری پدران، مادران و همسران شهدا نبود، تحقق پیروزی انقلاب اسلامی کاری بس دشوار بود. لذا مایه مباهات ماست که خانواده بزرگ شهدای تاکسیران با حضور در این یادواره ، آذین بخش این محفل نورانی شده و ما را در توسعه و گسترش فرهنگ ایثار وشهادت یاری نمایند.
نجفی یادآور شد:  دبیر خانه مرکزی این یادواره همه روزه از ساعت 8 الی 18 به جز روز های تعطیل آماده دریافت و ثبت شهدا معرفی شده از طرف تاکسیرانان و شهروندان عزیز است. به همین منظور تاکسیرانان و شهروندان تهرانی می توانند ضمن تماس با سامانه 1888شهرداری تهران و یا دبیرخانه مرکزی یادواره به شماره 88404726 در جهت شناسایی و معرفی هرچه بهتر این شهدا اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه