اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951110228416033

بزرگراه های غرب تهران ایمن سازی می شود

کد: 13951110228416033

https://goo.gl/1A0PLD

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه پنج از اجرای طرح شناسایی و ایمن سازی بزرگراه ها با نصب علائم ترافیکی خبر داد.

بزرگراه های غرب تهران ایمن سازی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمد باقراسدی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه  با اعلام این مطلب افزود: بزرگراه های  شهید باکری ، ستاری وحکیم از جمله محورهای پرتردد غرب تهران است که درهمین خصوص ایمن سازی و ساماندهی این محورها به صورت یک برنامه مستمر درحال  اجرا  است.

وی در ادامه گفت : بز رگراه تهران – کرج به لحاظ کارکرد سفرهای بین شهری  از دیگر محورهای پرتردد سطح منطقه به شمار می آید که درهمین راستا با  نصب علائم وتجهیزات ترافیکی نسبت به ایمن سازی این اتوبان اقدام شد.وی در ادامه با اشاره به اینکه برروی گاردیل ها شبرنگ نصب شده که در شب نیز دید عمومی مناسب داشته با شند افزود:علاوه بر گاردیل ، تابلوها و علائم ترافیکی نیز در این نقاط نصب  گردیده است.
اسدی همچنین از نرده گذاری معابر اصلی این منطقه برای ایمنی شهروندان خبر داد و اظهار داشت  : به منظور تشویق عابرین پیاده و حفظ امنیت آنان در عبور از عرض بزرگراهها و معابر پرتردد در خیابان آیت ا...کاشانی و اشرفی اصفهانی  نرده گذاری شد وتداوم این طرح دردستورکار قرار دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه