اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951110228586033

برپایی ایستگاههای صلواتی درمراسم تشییع آتش نشان ها

کد: 13951110228586033

https://goo.gl/yVrcK6

، تهران , (اخبار رسمی): معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 گفت: همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان، ایستگاه های صلواتی در بهشت زهرا دایر می شود.

برپایی ایستگاههای صلواتی درمراسم تشییع آتش نشان ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حمید بهرامی بیان کرد: 4 ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از شهروندان و سوگواران در محل خاکسپاری شهدای معزز آتش نشان واقع در قطعه 50 بهشت زهرا برای توزیع بسته های پذیرایی و اهدای گل دایر خواهد شد. 

وی با اشاره به اطلاع رسانی انجام شده در خصوص برگزاری مراسم تشییع در روز دوشنبه 11 بهمن تصریح کرد: این ایستگاه ها همزمان با آغاز مراسم تشییع پیکرهای پاک شهدای آتش نشان از ساعت 30/8 صبح فردا تا پایان مراسم دایر خواهد بود. 
به گفته بهرامی به منظور حضور پرشور شهروندان منطقه در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای آتش نشان وسایل ایاب و ذهاب در محلات منطقه تدارک دیده شده است. 
گفتنی است طی وقوع حادثه پلاسکو دو شهید آتش نشان ساکن در این منطقه به درجه رفیع شهادت نایل شدند که به منظور همدری با خانواده معزز این عزیزان شهردار و مدیران شهری منطقه با حضور در منازل آنها ضمن دلجویی برای آنها از درگاه ایزد منان طلب صبر و شکیبایی کردند. 
شهرداران نواحی و شورایاران این منطقه نیز طی برنامه های جداگانه به بازدید از ایستگاه های آتش نشانی و ابراز همدردی با آتش نشانان خدوم پرداختند. همچنین این برنامه در قالب اعزام دانش آموزان به ایستگاه ها همراه با اهدای گل صورت گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه