اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229566033

باشگاه نجوم هفتمین سال فعالیت خود را آغاز کرد

کد: 13951112229566033

https://goo.gl/nfkT6J

، تهران , (اخبار رسمی): باشگاه نجوم مرکز علوم و ستاره‌ شناسی تهران با هدف ترویج علم نجوم و ستاره شناسی و آشنایی علاقمندان با اجرام آسمانی هفتمین سال فعالیت خود را آغاز کرد.

باشگاه نجوم هفتمین سال فعالیت خود را آغاز کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، امیر حسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره‌ شناسی تهران با بیان خبر فوق اظهار داشت: هفتمین سال فعالیت باشگاه نجومِ مرکز علوم و ستاره‌ شناسی تهران ، همزمان با هفتاد و سومین نشست ماهانه این باشگاه، با حضور جمعی از علاقه مندان، اساتید برجسته علمی و اعضای قدیم و جدید باشگاه نجوم در تالار کهکشان برگزار می شود.

وی گفت: این مراسم  چهارشنبه - 13 بهمن ماه - از ساعت 16الی 20:30 با ارائه برنامه های متنوع علمی، فرهنگی ، رصد آسمان شب و... در سطح عموم برگزار می شود و ورود برای همگان آزاد و رایگان است.
چیذری افزود: امسال بیش از 12 هزار نفر از این مرکز بازدید کردند که در نظر داریم با افزایش دستگاه های علمی و بازی های فکری برنامه های بازدید از مرکز را افزایش دهیم و  آموزش به بازدید کنندگان را بر اساس رده های مختلف سنی ارتقاء و برنامه ریزی کنیم .
مدیر مرکز علوم تصریح کرد: سخنرانی علمی وگفتگو ی اساتید و اعضا، ارائه مجله خبری نجومی- فضایی، نمایش کلیپ نجومی، مسابقه علمی ، اهداءجوایز نفیس و برنامه های متنوع نجومی از برنامه های ویژه این مراسم است.
گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت حضور در این برنامه، به نشانی میدان قدس، خیابان دزاشیب، خیابان عمار، کوی شهید صالحی، شماره22، مرکز علوم و ستاره شناسی تهران مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://sactehran.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 22293280و 22292246(داخلی102 )تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه