اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229576033

شهردار منطقه 9:

بخش اعظمی از معارضین خصوصی یادگار امام تملک شد

کد: 13951112229576033

https://goo.gl/Kg7rhl

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 از تملک و رفع بخش اعظمی از معارضین خصوصی واقع در میدان فتح و امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) خبر داد و گفت: در مسیر احداث پروژه 3 مورد سنگبری داشتیم که عملیات تخریب بیش از نیمی از آنها اجرایی شده است.

بخش اعظمی از معارضین خصوصی یادگار امام تملک شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، حمید محسنی با اشاره به تسریع اجرای طرح های مهم شهری به ویژه پروژه فرامنطقه ای امتداد بزرگراه یادگار امام (ره) اظهار داشت: پروژه امتداد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) در  میدان فتح ،3 معارض حقیقی داشت که تملک و تخریب آنها از ابتدای امسال در دستور کار ویژه اداره املاک منطقه قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تملک صورت گرفته، جبهه های کاری لازم برای اجرای پروژه امتداد بزرگراه یادگار امام (ره) در شاخه غربی فراهم شده است.
شهردار منطقه 9 تصریح کرد: بخش کوچکی از معارضین در میدان فتح باقیمانده که در حال توافق با مالکین هستیم که به محض تامین منابع مالی، این مهم محقق می شود.
وی اذعان داشت: در خصوص رفع معارضین نهادی در سال های گذشته و امسال توافقات خوبی با وزارت دفاع ، ارتش جمهوری اسلامی ایران و آموزش و پرورش شده به گونه ای که با توجه به توافقات صورت گرفته با این ارگان ها در محدوده اراضی پادگان جی ، در حال حاضر 87 هزار و پانصد مترمربع از این اراضی تملک شده و در اختیار شهرداری قرار گرفته است.
محسنی با اشاره به هم افزایی صورت گرفته در منطقه در خصوص رفع مشکلات این منطقه و تسریع در پروژه های عمرانی گفت: ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) از پروژه های اولویت دار و فرامنطقه ای است که پس از مترو دومین اولویت را در پروژه های عمرانی شهر تهران به خود اختصاص داده است.
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: با توجه به توافقات اخیر و تملک های صورت گرفته در بخش معارضین خصوصی، براساس تمهیدات حوزه فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک، انحراف ترافیک میدان فتح به سمت خیابان قزوین اصلاح و گره موجود برطرف خواهد شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه