اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112229656033

همزمان با دهه مبارک فجراز سوی اداره کل حقوقی شهرداری تهران انجام می شود

ارائه خدمات مشاوره حقوقی ویژه شهروندان

کد: 13951112229656033

https://goo.gl/8XHyq8

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل حقوقی شهرداری تهران ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از برگزاری ویژه برنامه های اجرایی به مناسبت این ایام خجسته از سوی اداره کل حقوقی شهرداری تهران خبر داد.

ارائه خدمات مشاوره حقوقی ویژه شهروندان

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اداره کل حقوقی شهرداری تهران، سید محمد طباطبایی نژاد ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام طاغوت، و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) اداره کل حقوقی شهرداری تهران نیز هم گام و همراه با تمام سازمان ها، نهادهای انقلابی و همچنین شهروندان ولایت مدار ایران اسلامی برنامه هایی ویژه ای را در دست اجرا دارد.

مدیر کل حقوقی شهرداری تهران همزمان با یوم الله دهه مبارک فجر از تجدید بیعت مجدد با آرمان های امام شهیدان، آذین بندی ساختمان های اداره کل حقوقی، دیدار با خانواده معظم شهدای انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس های انقلابی و همچنین ارائه ی مشاوره ی حقوقی به شهروندان، ویژه ی ایام مبارک دهه ی فجر خبر داد.
این مقام مسئول در شهرداری تهران در خصوص ارائه خدمات مشاوره حقوقی به شهروندان متذکر شد: ارائه خدمات مشاوره حقوقی از سوی واحد مشاوره اداره کل حقوقی در طول سال به صورت مستمر و به منظور خدمات رسانی به شهروندان صورت می گیر، اما به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ارائه این خدمات به صورت ویژه و به صورت فراگیرتر انجام می شود.
طباطبایی نژاد در پایان اظهار داشت: این اقدامات با همکاری و همدلی تمام حوزه های اداره کل حقوقی شهرداری تهران و با محوریت بسیج و روابط عمومی این اداره کل برگزار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه