اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230376450

راه‌اندازی مکاتبات دیدگاه در شرکت «زیست تخمیر»

کد: 13951113230376450

https://goo.gl/AjwrFA

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت«زیست تخمیر» با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری در فهرست مشتریان شرکت چارگون جای گرفت.

راه اندازی مکاتبات دیدگاه در شرکت زیست تخمیر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت چارگون، محمد زارعی کارشناس فروش محصول این شرکت در این خصوص گفت: نرم‌افزارهای مکاتبات ۵ اتوماسیون اداری و سرویس‌های ارسال و دریافت فکس و ایمیل و دیدگاه همراه از سوی مدیران این شرکت برای نصب و راه‌اندازی انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه امکان دسترسی مدیران و کارکنان را به کلیه فرآیندها و عملیات اداری روزانه فراهم می‌کند.

به گفته وی، پشتیبانی از عملیات و مستندات مختلف سازمانی از جمله نامه‌های اداری، فرم‌ها، فکس، پست‌های الکترونیک، پیش‌نویس و مکاتبات شخصی از جمله کارکردهای نرم‌‌افزار «مکاتبات» هستند که آن را به زیرساختی قوی و کامل برای رفع نیازهای سازمان تبدیل کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]