اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951113230460468

9 اسفندماه برگزار می‌شود

همایش دورنمای اقتصاد ایران در سال 96

کد: 13951113230460468

https://goo.gl/PljgF7

، تهران , (اخبار رسمی): این همایش در سه پنل «اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه و بودجه 96»، «چشم انداز بازارهای مالی (بازار سرمایه، پول و بیمه)» و «روندهای آتی در بازار مسکن و املاک» میزبان نخبگان حوزه‌های مختلف اقتصادی است.

همایش دورنمای اقتصاد ایران در سال 96

همایش «دورنمای اقتصاد ایران در سال 96» روز 9 اسفندماه،ساعت 14 تا 20 در محل مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از موسسه اقتصاد ایرانیان، تحول و دگرگونی در ذات اقتصاد نهفته است و نبض اقتصاد همواره به آهنگ تغییر می‌تپد و کنش‌گران و بازیگران عرصه اقتصاد در هر مقطع زمانی با منظره‌ای تازه و چشم‌اندازی نو مواجه‌اند.

از سوی دیگر، نه تنها میزان سودآوری یا زیان‌دهی یک کسب‌وکار، بلکه در موارد بسیاری، حیات و ممات آن نیز در گرو تحلیل و برآوردی است که مدیران آن از حال و آینده شرایط اقتصادی دارند.

بر اساس این گزارش، بنگاه‌های اقتصادی برای تنظیم استراتژی‌ها و تخصیص منابع خود، نیازمند داشتن تحلیلی درست و تشخیصی مبتنی بر عقلانیت کارشناسی هستند؛ دیدگاه واقع‌بینانه از اکنون و آتیه اقتصاد، مهم‌ترین حلقه از زنجیره تصمیم‌گیری در کسب‌وکارها و فعالیت‌های اقتصادی است.

این موسسه به تاسی از آن سخن گران‌سنگ که «همه‌چیز را همگان دانند» و به سنت چندین سال گذشته، میزبان نخبگانی از حوزه‌های گوناگون خواهد بود تا هریک از زاویه‌ای بدیع بر این پیکر عظیم بنگرند و ما را مهمان نگاه و رای خویش کنند.

همایش «دورنمای اقتصاد ایران در سال 96» بستری را فراهم آمده تا با حضور اندیشمندان عمل‌گرا و عاملان اندیشه‌ور، برای گفتن و شنیدن از تحولات اقتصاد ایران و به‌دست دادن تصویری روشن‌تر از آنچه پیش روست.

در نخستین پنل این همایش، موضوع «اقتصاد مقاومتی، برنامه ششم توسعه و بودجه 96» برگزار خواهد شد که به بررسی تاثیر سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی؛ تاثیرات برنامه ششم توسعه بر اقتصاد کشور؛ میزان تغییر در شاخص‌های اقتصاد کلان و چالش ها و فرصت های پیش رو آن می‌پردازد.

مقرر است که در پنل دوم با رویکرد «چشم انداز بازارهای مالی (بازار سرمایه، پول و بیمه)» موضوعاتی همچون فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بورس، رفتار جدید نوسان‌های قیمتی در بازار بورس، وضعیت آتی صنایع منتخب و روند آینده بازار پول، طلا و ارز به بحث و بررسی گذاشته شود.

همچنین در پنل سوم  تحت عنوان «روندهای آتی در بازار مسکن و املاک» به موضوعاتی نظیر رکود یا رونق بازار مسکن، تاثیر سیاست های دولت بر بازار مسکن، رابطه متغیرهای اقتصاد کلان با بازار مسکن و تحلیل بازار مسکن و املاک پرداخته می‌شود.

این همایش، در روز 9 اسفندماه، ساعت 14 تا 20 در محل مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این همایش، تحلیل‌گران و خبرگان برجسته اقتصاد ایران، روندهای مهم و شاخص اقتصاد را در سه پنل تخصصی به بحث و بررسی خواهند نشست.

فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان به حضور در همایش «دورنمای اقتصاد ایران در سال 1396» می‌توانند از طریق شماره تلفن 02188611819 داخلی 139 جهت رزرو اقدام کنند. همچنین برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این همایش رجوع شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اقتصاد ایرانیان

موسسه مطالعات و پژوهش های اقتصاد ایرانیان با ایده فراهم آوردن بستری برای تجمیع و توسعه اطلاعات دانش ‏پایه و عمل‏گرا در دو حوزه اقتصاد و مدیریت پایه گذاری شد. آرمان ما در موسسه، ارائه خدماتی با دقت و کیفیت بالا و بر مبنای تجربه و دانش توامان است؛ تا ازین رهگذر بتوانیم خدمات و محصولات را به صورتی کاربردی و حرفه ای به مشتریان و مخاطبین عرضه داریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]