اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231275125

با حضور به مالت

همایش کاربرد علوم تغذیه در طب سنتی برگزار شد

کد: 13951116231275125

https://goo.gl/wNT84Y

، شهر کرد , (اخبار رسمی): شرکت به مالت با حضور در همایش کاربرد علوم تغذیه در طب سنتی به ارائه دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه حوزه ی طب سنتی و غذای سالم پرداخت.

معرفی محصولات به مالت توسط کارشناس شرکت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت به مالت، همایش کاربرد علوم تغذیه در طب سنتی با حضور قریب به 70 شرکت کننده ی علاقه مند به حوزه ی طب سنتی و غذای سالم در تاریخ 11/11/95  در سالن همایشات فنی و حرفه ای پسرانه ی شهرکرد برگزار شد.

محمد رستمی مدیرعامل شرکت به مالت در تشریح جایگاه و اهمیت این همایش گفت: نمایشگاه کاربرد علوم تغذیه در طب سنتی هر ماه یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه شرکت‌های صنعت حوزه ی طب سنتی و غذای سالم به مشتریان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

محمد رستمی در ادامه به تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه پرداخت و گفت: با توجه به گسترش طب سنتی در فرهنگ تغذیه ی خانوار، برگزاری این همایشات کمک میکند تا افراد بتوانند به صورت اصولی از راهنمایی های این طب و متخصصان آن بهره ببرند. از آنجایی که این موضوع مستقیما با سلامت افراد در ارتباط است، نبود علم کافی ممکن است منجر به وارد کردن صدمات زیادی به سلامت خانواده شود که با دانش کافی این تهدید کاهش پیدا میکند. شرکت ما نیز به عنوان یک شرکت تولید کننده ی مواد غذایی سالم در این همایشات حضور خواهد داشت.

مدیرعامل به مالت به دستاورد ممتاز این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در همایش وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

وی علاقه مندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت کرد و گفت: غرفه شرکت به مالت به نشانی شهرکرد- فنی و حرفه ای پسرانه در  کنار سایر غرفه‌ها حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت به مالت به نشانی www.behmalt.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]