اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951116231396033

بزرگترین انقلاب عمرانی پایتخت در بافت تاریخی تهران

کد: 13951116231396033

https://goo.gl/80IkqW

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 12 تهران برنامه های فنی و عمرانی این منطقه را در بافت تاریخی تهران قدیم تشریح کرد.

بزرگترین انقلاب عمرانی پایتخت در بافت تاریخی تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 12 تهران ؛ عابد ملکی با اشاره به اینکه توسعه کالبدی و بازگشت هویت به بافت تاریخی تهران قدیم در قالب طرح ارتقاء کیفیت زندگی در منطقه پایتخت یک پروژه سه ساله است که از ابتدای سال جاری بخشی از آن اجرا شد ؛ افزود:  در میان پروژه های عمرانی در حال اجرای منطقه ، ساخت زیرگذر گلوبندک یکی از مهمترین پروژه ها به شمار می رود که  طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به ساخت دوباره دروازه های تهران قدیم در منطقه 12 ؛ ادامه داد:  در حال حاضر عملیات عمرانی دو دروازه عبدالعظیم و دروازه غار در حال انجام است و  قرار است بعد از مشخص شدن نتایج مطالعات انجام شده برای اجرای دروازه شمیران در صورت تایید ؛ ساخت آن نیز آغاز شود.

شهردار منطقه 12 با اشاره به اتمام ساخت اولین شهربانوی این منطقه ؛ بیان کرد: پروژه ساخت ورزشگاه امامزاده یحیی با زیربنای 1500 متر مربع در 4 طبقه نیز که اکنون پیشرفت 10 درصدی دارد تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی ؛ به زودی عملیات عمرانی ورزشگاه محله ظهیرالاسلام نیز با 2500 متر مربع زیر بنا که قابل استفاده برای نابینایان و سایر شهروندان است ؛ آغاز خواهد شد.

ملکی همچنین از آغاز عملیات عمرانی خانه دیپلمات در میدان مشق با همکاری وزارت امور خارجه خبر داد و یادآور شد: قرار است به زودی کلنگ مجموعه فرهنگی میدان مشق با همکاری این وزارتخانه به زمین زده شود.

وی در ادامه صحبت های خود به اجرای پروژه های عمرانی جداره و کف سازی معابر و خیابان های منطقه 12 اشاره کرد و توضیح داد: جداره سازی گذر جاویدی در محله امامزاده یحیی ، بازار نائب السلطنه در محله سیروس ، گذر حاجی ها در بازارچه عودلاجان ، خیابان مصطفی خمینی(ره) و خیابان 15 خرداد حدفاصل خیابان ناصرخسرو تا سیروس در حال انجام است.

شهردار منطقه 12 تهران با بیان اینکه مناسب سازی سنگ فرش معابر تاریخی این منطقه نیز به صورت جدی از ابتدای امسال آغاز شده و ادامه خواهد داشت ؛ تاکید کرد: ادامه پروژه سنگ فرش خیابان امامزاده یحیی از باغ پسته بک تا خیابان امیرکبیر، ضلع غرب خیابان مصطفی خمینی و خیابان رفاهی  به زودی آغاز خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه