اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232176450

در ارزیابی نرم‌افزار «مدیریت مزایا» مطرح شد

استقبال از داشبورد، تلگرام بات و ابزار گزارش‌ساز

کد: 13951118232176450

https://goo.gl/6g4Imd

، تهران , (اخبار رسمی): در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان، نوآوری و خلاقیت در محصولات و ارزش نهادن به مشتریان به‌عنوان دو اصل جدی توسط این شرکت مطرح شد.

مدیر راهکار منابع انسانی چارگون: نرم‌افزار مدیریت مزایا را محصولی موفق ارزیابی می‌کنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چارگون، نوشین محمدی مدیر راهکار منابع انسانی چارگون گفت: امسال در ششمین گردهمایی سالانه، محصولات مدیریت منابع انسانی با استقبال خوبی از جانب مشتریان مواجه شدند به طوریکه در تمام مدت میان‌ برنامه، همکاران راهکار منابع انسانی فعالانه در حال گفت‌وگو و پاسخگویی به سئوالات آنها بودند.

وی ادامه داد: مشتریان مطابق عرف هر ساله، علاقه‌مند به تعامل با همکاران به ویژه بخش پشتیبانی بودند تا از نزدیک با تیمی که در طول سال به آنها خدمت‌رسانی می‌کنند، تعامل و معاشرت داشته باشند و درباره موضوعات مختلف نرم‌افزارها گفت‌وگو کنند.

مدیر راهکار منابع انسانی این شرکت افزود: نرم‌افزارهای جدید از جمله داشبوردهای مدیریتی منابع انسانی و تلگرام بات و ابزار گزارش‌ساز همانطور که انتظار می‌رفت با استقبال بسیار خوبی از جانب مشتریان مواجه شد و افراد زیادی برای مشاهده عملکرد این محصولات جدید در غرفه حاضر شدند.

وی با اشاره به رونمایی از نرم‌افزار «مدیریت مزایا» در راهکارمدیریت منابع انسانی یادآورشد: پیش‌بینی ما این است که این نرم‌افزار به یکی از موفق‌ترین محصولات این حوزه تبدیل شود؛ پس از سمینار درخواست‌های متعددی برای دموی این نرم‌افزار از سوی مشتریان داشته‌ایم که نشان می‌دهد پیش‌بینی ما اشتباه نبوده است.

وی ادامه داد: طراحی غرفه‌ها امسال چند مزیت را برایمان ایجاد کرد، نخست آنکه مشتری‌ها به راحتی امکان دسترسی و پیدا کردن غرفه‌های مرتبط با حوزه مورد نظرشان را داشتند، دوم اینکه امکان نمایش فیلم‌های محصولات جدید، فرصت خوبی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار داد تا بهتر با عملکرد این محصولات آشنا شوند.

به گفته وی، فضای باز اطراف غرفه‌ها نیز بسیار کمک کننده بود محیط تعاملی و راحت برای گفت‌وگوی همکاران و مشتریها شکل بگیرد.

مدیر راهکار منابع انسانی چارگون با بیان اینکه نوآوری و خلاقیت در محصولات و ارزش نهادن به مشتریان دو اصل جدی در شرکت است گفت: خوشبختانه این دو پیام مهم در ششمین گردهمایی سالانه به مشتریان منتقل شد و تنوع برنامه‌ها و نوع ارائه و معرفی دستاوردهای این شرکت و به ویژه ایجاد فرصت مناسب برای تعامل و شبکه‌سازی بین مشتریان و کارشناسان شرکت، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]