اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232606033

به مناسبت دهه فجرانجام شد

گشایش پردیس خدمت در محله های محروم مرکز شهر

کد: 13951118232606033

https://goo.gl/1lFYvg

، تهران , (اخبار رسمی): با آغاز دهه مبارک فجر و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11، سرای محلات و قرارگاه جهادی امام رضا(ع)، به مدت یک هفته به ساکنان محروم محلات عباسی،سلامت،فروزش،راه آهن خدمات رایگان ارائه می شود.

گشایش پردیس خدمت در محله های محروم مرکز شهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، عباس طباطبایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای محرومیت زدایی از ساکنان محروم چهار محله جنوبی منطقه 11 به مدت یک هفته پردیس خدمت در این محلات به فعالیت می پردازد.

این مقام مسئول در ارتباط با نوع این خدمات خاطرنشان ساخت: این خدمات شامل ویزیت پزشک عمومی، پزشک متخصص زنان و دندانپزشکی به شکل رایگان است. همچنین خدمات رایگان ورزشی شامل استفاده از استخر و خدمات فرهنگی شامل حضور در سینما و بازدید از موزه های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران است.
گفتنی است تاکنون 700 نفر از ساکنان محروم منطقه 11 در این منطقه با همکاری قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در راستای جهاد مهربانی شناسایی شده است و این خدمات به شکل رایگان به مدت یک هفته و از 16 تا 21 بهمن ماه به این افراد محروم ارائه می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه