اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233136033

به نام اولین شهید مدافع حرم شهرداری انجام شد

نامگذاری استودیو فرهنگسرای فناوری اطلاعات

کد: 13951119233136033

https://goo.gl/NBdcdV

، تهران , (اخبار رسمی): استودیو فرهنگسرای فناوری اطلاعات در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدای مدافع حرم با حضور محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نام شهید مدافع حرم تقی ارغوانی، اولین شهید مدافع حرم شهرداری تهران نام گذاری شد.

نامگذاری استودیو فرهنگسرای فناوری اطلاعات

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات،  دراین مراسم   که به مناسبت اولین سالگرد شهادت این شهید مدافع حرم برگزار شد، محمود صلاحی رییس، حجت الاسلام حسن ناصری پور معاون فرهنگی ، جمعی از مدیران فرهنگی هنری شهرداری تهران و خانواده شهید تقی پور حضور داشتند.

 محمود صلاحی، رییس سازمان فرهنگی هنری، با روی باز پذیرای فرزند شهید شد و پس از پرسیدن نام وی  با گرمی با او و همسر شهید به گفت‌وگو پرداخت.
صلاحی در این دیدار عزت و سربلندی  مردم ایران را نتیجه شهادت  شهدای مدافع حرم دانست و  با تاکید بر جایگاه رفیع شهیدان مدافع حرم تصریح کرد: در طول تاریخ منفورتر از گروه تروریستی داعش وجود نداشته است. هدف این گروه ایران است و امروز شهیدان مدافع حرم با رشادت‌های خود امنیت و صلح را در کشور برای ما به ارمغان آورده‌اند.
وی توجه به خانواده شهیدان را از وظایف نهادهای مختلف کشور دانست و افزود: هیچ چیز مهم‌تر از جان یک انسان نیست که شهیدان جانشان را برای امنیت کشورشان تقدیم کردند و موجب سرافرازی و سربلندی ایران هستند.
صلاحی تاکید کرد که شهید تقی ارغوانی مورد رحمت خداوند متعال قرارگرفته اند که به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.
در ادامه همسر شهید  مدافع حرم تقی ارغوانی به ذکر معرفی شهید پرداخت و گفت:  شهید تقی ارغوانی یکی از کارمندان روابط عمومی شهرداری منطقه 21 تهران بود که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) چندی پیش داوطلبانه عازم سوریه شد و توسط نیروهای تروریستی و تکفیری به شهادت رسید.  وی  اولین شهید مدافع حرم شهرداری تهران و نخستین شهید شهرک وردآورد تهران محسوب می‌شود و یکی از عکاسان خبری بود که به صورت افتخاری با خبرگزاری‌های کشور در موضوعات مختلف همکاری داشت.
در ادامه این مراسم  تابلویی با نام شهید مدافع حرم تقی ارغوانی در سردر استودیو فرهنگسرای فناوری اطلاعات قرارگرفت و از خانواده معظم شهید توسط رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تجلیل به عمل آمد.
استودیو شهید مدافع حرم تقی ارغوانی در دو زمینه ضبط صدا و تصویر فعالیت دارد. این استودیو با مجهز شدن به سیستم Black magic  با سه دوربین و میز ATEM  و Hyper Deal   قابلیت ضبط با فرمت 4k را دارد که در حال حاضر به روزترین سیستم ضبط کنونی است.
سیستم نورهای ترکیبی سرد و گرم که از دو دستگاه  cool light  و 8 دستگاه نورشکن 800 وات تشکیل شده است و همه تحت کنترل است. سیستم صدابرداری این استودیو قابلیت ضبط نریشن، برنامه های رادیویی، دوبله و نمایش های چند نفره و ... را دارد.
ضبط برنامه های متعدد رادیویی و تلویزیونی، برنامه های آموزشی و کمک آموزشی، تهیه کتاب های صوتی از جمله فعالیت هایی است که در استودیو شهید تقی ارغوانی انجام می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه