اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951119233206033

در خانه های سلامت مناطق 22 تهران

راهنمای مدیریت خدمات سبک زندگی سالم رونمایی شد

کد: 13951119233206033

https://goo.gl/noum4J

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف تببین و تشریح راهنمای مدیریت خدمات سبک زندگی سالم در خانه های سلامت محله های شهر تهران و بازبینی رویکردهای نوین خانه های سلامت، مدیران و مسئولان خانه های سلامت سرای محلات 374 گانه شهر تهران در منطقه 22 در مجموعه امام علی(ع) گردهم آمدند.

راهنمای مدیریت خدمات سبک زندگی سالم رونمایی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، در این مراسم که با حضور مدیران و میئولان سلامت مناطق 22گانه شهرداری تهران در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) برگزار شد، زمانی مدیر کل سلامت شهرداری تهران درباره فعالیت خانه های سلامت که به صورت کتابچه ای تدوین شده سخنرانی و از بسته های آموزشی سلامت که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهیه شده بود،رونمایی کرد.

زمانی در سخنانی عنوان کرد: با توجه به اینکه طرح بازنگری کارکردهای خانه های سلامت در نظام نامه و برنامه راهبردی شهرداری تهران از خردادماه سال 95 در دستور کار قرار گرفته است، اصول بازبینی و رویکرد نوین خانه های سلامت تحت عنوان "راهنمای مدیریت خدمات سبک زندگی سالم در خانه های سلامت محله های شهر تهران"  اجرا خواهد شد.

گفتنی است،در این گردهمایی، پنل آموزشی با موضوع راهنمای خانه سلامت بر اساس چهار محور اصلی آموزش مردم– مشاوره، همکاری های بین بخشی – مشارکت مردم، مراقبت مدیریت برگزار شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه