اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951127235976450

با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای دیدگاه

90درصد مکاتبات دانشگاه امام‌خمینی(ره) مکانیزه شد

کد: 13951127235976450

https://goo.gl/r7VkB8

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) گفت: با امکانات دیدگاه، ۹۰درصد مکاتبات این دانشگاه به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

مکانیزاسیون مکاتبات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای دیدگاه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت چارگون، دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) از جمله کاربران مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه است که تاکنون نرم‌افزارهای متعددی از راهکارهای اتوماسیون اداری،‌ منابع انسانی، لجستیک، ‌زیرساخت، مدیریت فرآیندها، پایشگر و دیدگاه همراه در آن استقرار یافته‌اند.

در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون که ۱۸دی‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) با ارزیابی‌های صورت گرفته از سازمان‌های کاربر مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه تندیس سازمان الکترونیکی برگزیده را دریافت کرد.

تندیس سازمان الکترونیکی برگزیده را مدیران چارگون به عبدالی، معاون توسعه، مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) اهدا کردند که وی پس از دریافت این نشان با تقدیر از خدمت هیات مدیره چارگون و کارکنان این شرکت گفت: این  دانشگاه از سال ۱۳۸۶ با نرم‌افزارهای دیدگاه کار خود را شروع کرده و در راه مکانیزه کردن ساختار اداری و تحول آفرینی آن، قدم گذاشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود دو قابلیت اساسی سرعت و دقت در مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه می‌توان به جرات گفت که با بهره‌گیری از این نرم‌افزارها دانشگاه توانسته است بیش از ۹۰درصد مکاتبات خود را مکانیزه کند.

عبدالی ضمن آرزوی موفقیت برای چارگون، رشد و تعالی هر چه بیشتر سامانه‌های مدیریت در کشور را خواستار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]