اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951127236185457

درکرمانشاه انجام شد

واکسیناسیون یک میلیون راس دام سبک علیه تب برفکی

کد: 13951127236185457

https://goo.gl/ZB6xZ7

، تهران , (اخبار رسمی): رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از واکسیناسیون یک میلیون راس دام سبک علیه تب برفکی در این شهرستان خبر داد.

واکسیناسیون یک میلیون راس دام سبک علیه تب برفکی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اداره کل سازمان دامپزشکی،  تورج کرمیان رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: طرح واکسیناسیون دام های سبک علیه بیماری تب برفکی در سطح شهرستان کرمانشاه به اتمام رسیده است.
وی با بیان اینکه این طرح از ابتدای دی ماه جاری به مدت 40 روز کاری آغاز شد، افزود: در سطح شهرستان کرمانشاه یک میلیون راس دام سبک علیه بیماری تب برفکی به صورت رایگان مایه کوبی شدند.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه بیان داشت: از این تعداد 350 هزار راس آن مربوط به دام های عشایر و 650 هزار راس مربوط به واحئهای دامی داخل شهرستان و روستاییان است.
کرمیان همچنین از اعزام سه تیم در دو مرحله برای انجام واکسیناسیون دام های عشایر مستقر در مناطق خارج از استان که در مناطق ایلام و خوزستان استقرار دارند خبر داد و گفت: کار واکسیناسیون دام های عشایر نیز پایان یافته است.
این مقام مسئول تصریح کرد: برای انجام طرح مایه کوبی 800 هزار راس دام سبک برای شهرستان کرمانشاه پیش بینی شده بود، اما با توجه به فصل زایش دام ها جمعیت بره ها نیز به میزان پیش بینی شده افزوده شد.
وی همچنین تاکید کرد: خوشبختانه امسال هیچگونه کانونی از این بیماری مشاهده نشده است و در انجام این طرح نیز مردم راغب بوده و همکاری خوبی با اکیپ های دامپزشکی داشتند.
رییس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طرح مایه کوبی رایگان دام های سبک علیه بیماری تب برفکی در سطح شهرستان کرمانشاه در قالب 20 اکیپ انجام شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد 15 اکیپ متعلق به بخش خصوصی و 5 اکیپ از بخش دولتی بود.
کرمیان با اشاره به اتمام این طرح یادآور شد: در حال حاضر مشغول لکه گیری هستیم و کار مایه کوبی دام های روستاییان و عشایر جامانده که هنگام مراجعه اکیپ ها در محل حضور نداشتند در حال انجام است تا بتوانیم پوشش صددرصدی برای این طرح داشته باشیم.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان دامپزشکی کشور

در سال 1372 سازمان‌ دامپزشکی‌ کشور بعنوان‌ سازمان‌ مستقل‌ وابسته‌ در تشکیلات‌ وزارت‌ جهاد سازندگی‌ شناخته‌ شدن و انجام‌ وظیفه‌ رئیس‌ سازمان‌ مستقیماً تحت‌نظر وزیر جهاد سازندگی‌( جهاد کشاورزی) قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی