اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042264575457

در ایام ماه مبارک رمضان صورت گرفت

ضبط 5 تن فراورده های خام دامی

کد: 1395042264575457

http://goo.gl/ncH391

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان هرمزگان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان بالغ بر 5تن فرآورده های خام دامی تاریخ منقضی و فاسد کشف و معدوم شد.

ضبط 5 تن فراورده های خام دامی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان،  فرحان آزاد اظهار داشت: بااجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در هرمزگان هم‌زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، از ابتدای این ماه تا پایان ماه مبارک بیش از 5تن فرآورده خام دامی ناسالم در استان هرمزگان کشف، ضبط و معدوم‌سازی شده است.
وی افزود: طی اجرای این طرح همچنین 15 مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی و یک واحد عرضه مواد خام دامی پلمپ شد.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی ادامه داد:نظارت‌های بهداشتی توسط اکیپ‌های دامپزشکی و با همکاری نیروی انتظامی در سطح استان صورت می‌گیرد.
این مسؤول با تشکر از دستگاه‌ها و مراکزی که دامپزشکی را در امر بازدیدها و نظارت‌های بهداشتی در راستای ارتقای سلامت جامعه یاری می‌کنند، تأکید کرد: شهروندان گوشت موردنظر خود را از مراکز عرضه مجاز فرآورده‌های خام دامی تهیه و از خرید گوشت کشتارهای غیرمجاز در معابر عمومی جدا خودداری کنند.
دکترآزادخاطر نشان کرد: مردم می‌توانند هرگونه تخلف، انتقاد و پیشنهاد را از طریق شماره تلفن 07633662374 و سامانه مدیریت پاسخگویی و اطلاع رسانی  1512 مراتب را با اداره‌کل دامپزشکی استان هرمزگان در میان بگذارند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان دامپزشکی کشور

در سال 1372 سازمان‌ دامپزشکی‌ کشور بعنوان‌ سازمان‌ مستقل‌ وابسته‌ در تشکیلات‌ وزارت‌ جهاد سازندگی‌ شناخته‌ شدن و انجام‌ وظیفه‌ رئیس‌ سازمان‌ مستقیماً تحت‌نظر وزیر جهاد سازندگی‌( جهاد کشاورزی) قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان