اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951130236715763

مدیرکل شیلات مازندران:

مجور بزرگ‌ترین مرکز قزل‌آلا شمال کشور صادر شد

کد: 13951130236715763

https://goo.gl/UIbcXl

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل شیلات مازندران با تاکید بر توسعه شاخص‌های شیلاتی در شمال کشور، گفت: مجور بزرگ‌ترین مرکز قزل آلا شمال کشور صادر شد.

مجور بزرگ‌ترین مرکز قزل‌آلا شمال کشور صادر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان شیلات ایران، حسین علی خوشباور رستمی اظهار داشت: رسانه‌ها به دلیل بالابردن آگاهی مردم نقش مهمی در توسعه فرهنگی و اقتصادی جوامع دارند و با ورود مناسب خود می‌توانند موجب کاهش معضلات در جامعه شوند.وی افزود: آگاهی رکن پیشرفت، توسعه و ترقی در جوامع بوده که در این زمینه نقش رسانه‌ها بیش از پیش است

مدیرکل شیلات مازندران بیان کرد: شیلات مازندران 13درصد تولید ناخالص ملی را با با 100 هزار تن صید و پرورش آبزیان از نظر آبزی پروری مقام اول را در کشور دارد

رستمی گفت: به دلیل وجود نیروهای کارآزموده و فنی و تکنولوژی بالاترین تولید را در مزارع و آب بندان‌ها را به خود اختصاص داد.

مدیرکل شیلات مازندران گفت: مجوز بزرگ‌ترین مرکز تخم چشم زده قزل آلا در جوار سد لفور صادر شد و همانند مرکز رشد، توسعه و تولید چشم زده قزل آلا می‌تواند میزان ضریب تبدیل را بالا می‌برد.

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران تا عصر جمعه 29 بهمن در سالن هراتی ارشاد ساری از ساعت 9 تا 18 دایر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان شیلات ایران

بهره برداری از سواحل جنوبی دریای خرز به صورت اجاره ای - سالانه از سال 1219 شمسی ( زمان سلطنت محمد شاه قاجار) آغاز شد. این نظام حقوقی در بهره برداری به مدت 80 سال تا 1299 شمسی ادامه داشته است. تا زمان محمد شاه, حاکمان هر منطقه به میل خود رودخانه ها و دریا را به اتباع روسیه اجاره می دادند. اما از سال 1215 هجری شمسی این اختیار با فرمان محمد شاه لغو شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]