اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951204238345125

از 27 بهمن تا 30 بهمن سال 95برگزار شد

گردهمایی فعالان صنایع غذایی در اصفهان

کد: 13951204238345125

https://goo.gl/qvPhjO

، شهر کرد , (اخبار رسمی): فعالان صنایع مواد غذایی با حضور در نمایشگاه نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و بسته بندی اصفهان دستاوردها و توانمندی‌هایشان را به علاقمندان ارایه کرد.

نمایشگاه بین المللی مواد غذایی اصفهان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهد زاگرس جهانبین، نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و بسته بندی اصفهان با حضور 70 مجموعه و شرکت فعال در حوزه صنایع چاپ، بسته بندی و تولید مواد غذایی از 27 بهمن تا 30 بهمن سال 95 در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد.

محمد رستمی مدیرعامل این شرکت با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه صنایع غذایی و بسته بندی استان اصفهان هر ساله یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه صنایع مواد غذایی به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: خوشبختانه استقبال مردم اصفهان از مواد غذایی سالم و نزدیک بودن این کلانشهر به شرکت شهد زاگرس جهانبین میل ما به حضور در چنین نمایشگاه هایی را چند برابر کرده که هر ساله شاهد استقبال بسیار زیاد مردم اصفهان از محصولات بودیم و امسال تمام تلاش خود را بر این داشتیم که با جذب نمایندگان فعال در این استان، محصولات را در بازار به صورت گسترده‌تر عرضه شود.

وی به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه شهد زاگرس جهانبین به نشانی پل شهرستان، نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وب‌سایت این شرکت بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]