اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951204238395125

با حضور به مالت انجام شد

افتتاح شعبه جدیدفروشگاه شیان رفاه در تهران 

کد: 13951204238395125

https://goo.gl/cwbmTm

، شهر کرد , (اخبار رسمی): شعبه جدید فروشگاه شیان رفاه در شهر  لویزان تهران با مدیر عاملان بزرگ تولید کننده ایرانی در 20 بهمن 95 افتتاح شد.

افتتاحیه ی فروشگاه شیان رفاه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت شهد زاگرس جهانبین، شعبه جدید فروشگاه شیان رفاه در شهر  تهران، 20 بهمن 95 درمراسمی با حضور مشاور رییس جمهور، رییس هیات مدیره پرسپولیس، معاون وزیر رفاه و مدیران عامل شرکت های بزرگ تولید کننده ایرانی افتتاح شد.

 گلزاده مدیرعامل شرکت فروشگاه شیان رفاه تاکید بر لزوم استمرار توسعه پایدار در کسب‌وکار را دلیل این افتتاح اعلام و اظهار داشت: حرکت رو به جلو از مهمترین اصول رشد و پیشرفت است لذا به دنبال آن هستیم که در کنار رشد کیفی درمحصولات و خدمات، رشد کمی را هم درگستره کاری خود داشته باشیم.

او مهمترین محور گام بعدی را افتتاح 22 شعبه جدید به مناسبت 22 سالگی رفاه اعلام کرد.

وی تاکیدکرد: آنچه که امروز اتفاق افتاد بخشی از پازل بزرگی است که سعی در تکمیل آن درحوزه خرده فروشی داریم و بر اساس برنامه درازمدتی که از پیش تعریف شده درمسیر آن گام بر خواهیم داشت.

شرکت به مالت نیز در افتخار حضور و معرفی محصولات خود را در این رویداد بزرگ را داشت و برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی