اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951214241296450

مدیر مالی شهرداری اندیشه:

کسب موفقیت‌های خود را مرهون شرکت چارگون هستیم

کد: 13951214241296450

https://goo.gl/ErpqMh

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر مالی شهرداری اندیشه تاکید کرد: کسب عنوان شهرداری برتر الکترونیکی کشور را مرهون زحمات شرکت چارگون و همکاران می‌دانیم.

مدیر مالی شهرداری اندیشه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چارگون، در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون که ۱۸ دیماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، نشان سازمان الکترونیکی برتر با ارزیابی های صورت گرفته از سازمان های کاربر مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه به شهرداری اندیشه تعلق گرفت.

علیرضا کمیلی‌فر، مدیر مالی شهرداری اندیشه که به نمایندگی از این سازمان نشان سازمان الکترونیکی برتر  را دریافت کرد، گفت: مایه مباهات ماست که شهرداری اندیشه از بین ۱۱۱۳۳ شهرداری به عنوان شهرداری برتر الکترونیکی انتخاب شده است؛ همچنین افتخار می‌کنیم که بین ۱۲۰۰ مشتری شرکت چارگون موفق به دریافت نشان برتر الکترونیکی شده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: زحمات و تلاش‌های دوستان و همکارانمان در شرکت چارگون و واحد آی‌تی شهرداری اندیشه را عامل کسب این موفقیت‌ها می‌دانیم.
بنابراین گزارش، شهرداری اندیشه از جمله کاربران مجموعه نرم¬افزارهای دیدگاه است که تاکنون نرم‌افزارهای مختلف از راهکارهای اتوماسیون اداری، لجستیک، مالی، منابع انسانی، زیرساخت، پایشگر، دیدگاه همراه در آن استقرار یافته¬اند.
معیارهای انتخاب سازمان الکترونیکی برگزیده را مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمی و کیفی شامل چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ سیستم‌ها در سازمان‌ها، تشکیل داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]