اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951214241306450

در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد

کارگاه آموزش‌های نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه

کد: 13951214241306450

https://goo.gl/q8aLQH

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه یک‌روزه آموزش‌های تکمیلی نرم‌افزار پرسنلی در سازمان برنامه و بودجه امروز شنبه ۱۴ اسفند، برگزار شد.

کارگاه آموزش‌های نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چارگون، در این کارگاه نمایندگان و رابطین سازمان مرکزی برنامه و بودجه و همچنین نمایندگان ادارات کل استانی سراسر کشور حضور داشتند تا با فرآیندهای متمرکزسازی اطلاعات پرسنل و انجام امور مربوط به احکام و پرونده‌های پرسنلی در سازمان‌ها از طریق سیستم پرسنلی دیدگاه آشنا شوند.

کارگاه بازآموزی و آموزش‌های تکمیلی نرم‌افزار پرسنلی در سازمان برنامه و بودجه کشور توسط نسترن ملاشریفی، یاسمن ملک‌زاده و مهشید راد از کارشناسان راهکار منابع انسانی چارگون برگزار شد.
گفتنی است؛ سازمان برنامه و بودجه برای ۴۵۰۰ کاربر خود، نرم‌افزارهای تشکیلات سازمانی، پرسنلی، حضور و غیاب،حقوق و دستمزد، وام، بیمه،‌ مهمانسرا، آموزش، ارزیابی عملکرد، خزانه‌داری، قراردادها، انبار و حسابداری انبار، اموال و دارایی‌های ثابت و خرید و تدارکات، مدیریت فرآیندها(BPMS)،‌حسابداری مالی، بودجه و اعتبارات را از مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه خریداری کرده  است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]