اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951214241326450

۷۰ هزار پرسنل تامین اجتماعی، کاربر دیدگاه شدند

کد: 13951214241326450

https://goo.gl/S9z9TP

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان تامین اجتماعی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه مدیریت منابع انسانی دیدگاه در فهرست مشتریان چارگون قرار گرفت.

۷۰ هزار پرسنل سازمان تامین اجتماعی و چارگون

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چارگون، سپیده غیاثوند، کارشناس فروش محصول دراین زمینه گفت: سازمان تامین اجتماعی با ۷۰ هزار پرسنل و طبقه‌بندی متنوع مشاغل، یکی از بزرگترین سازمان‌های دولتی کاربر دیدگاه است.

وی یادآور شد: در آغاز همکاری چارگون و سازمان تامین اجتماعی نرم‌افزارهای ارزیابی عملکرد، استخدام، اعزام و پایان خدمت، پرسنلی،تشکیلات سازمانی، توسعه و آزمون، حضور و غیاب و حقوق و دستمزد از راهکار مدیریت منابع انسانی دیدگاه در این سازمان استقرار خواهد یافت.
کارشناس فروش محصول چارگون تاکید کرد: پراکندگی جغرافیایی و حجم انبوه اطلاعات و داده‌ها و همچنین تنوع مشاغلی که در تقسیم‌بندی‌های این سازمان قرار می‌گیرند ویژگی‌های برجسته‌ای در سازمان تامین اجتماعی است که شرکت چارگون نسبت به آنها توجه ویژه دارد.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی شرکت چارگون به مهسا اشرفی واگذار شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]